Problemi su se očito redali svjetskim proizvođačima automobila u posljednjih godinu i pol dana. Ali postoji i dobar protok prihoda. Prijelaz na novu tehnologiju, pandemija, nedostatak čipova za komponente vozila i kriza sirovina posljednjih su godina dominirali vijestima u automobilskoj industriji, ali pogled na prihode tvrtki pokazuje da kriza nije baš paralizirala industriju. Uswitch, britanska tvrtka specijalizirana za usporedbe cijena u raznim industrijama, pogledala je prihode najvećih svjetskih proizvođača automobila i podijelila brojke u različite vremenske intervale od kojih nam je najzanimljivije zvučao onaj po satu, piše HAK revija, a prenosi Slobodna Dalmacija.
Dakle, u pandemijskoj 2020., dogodila se smjena na vrhu. Toyota se s prosječnim prihodima većim od 27 milijuna eura svakoga sata vratila na prvo mjesto dok je Volkswagen pao na drugo mjesto jer je prešao brojku od „samo“ 25 milijuna eura prihoda svakoga sata. Istaknimo i da je treće mjesto zauzeo Daimler s s preko 17,5 milijuna prihoda svakoga sata. Slijede Honda, Mitsubishi, Ford, GM, BMW, Stellantis grupa i deseti Nissan.
Kako bi vam lakše bilo pojmiti te cifre recimo da je Toyota zarađivala svake sekunde 7600 eura dok je drugi Volkswagen uspio doći do 7000 eura u 2020.
Toyota ne samo da je imala najveće prihode, već je i prodala daleko najviše automobila: Ukupno 8,7 milijuna vozila (uključujući Lexus) u 2020. godini, odnosno 724.347 mjesečno ili 166.708 automobila tjedno. Volkswagen (uključujući Audi, Škodu, Seat, Cupru i Porsche) prodao je 5,3 milijuna novih automobila, zaključuje HAK revija.