“Zovi, samo zovi...., neće odgovorit telefoni”. Ili možda hoće?
I odgovorili su, Dalmatinki koja je zagrebačku bolnicu Sveti Duh u dva dana nazvala oko 380 puta, kako bi pokušala dogovoriti pregled kod liječnika koji bi joj trebao obaviti operativni zahvat koji se ne obavlja u bolnici u njezinu gradu, piše Slobodna Dalmacija.
- Prvi dan sam, kao što ste već napisali, u sat vremena od 11 do 12 sati nazvala bolnicu 347 puta i nisam ih uspjela dobiti. Jučer sam ih nazivala “samo” 20-ak minuta i nakon 30-40 poziva sam ih uspjela dobiti. Pobijedila sam sustav - šali se naša sugovornica, koja je opet odlučila ostati anonimna, jer se mora operirati i “ne bi se htjela zamjeriti liječnicima”.
Jučer, kada je izgubila svaku nadu, na telefonski poziv odgovorio joj je “glas Svetog Duha”.
- Javio mi se ugodan ženski glas i moram istaknuti da je djelatnica bolnice bila vrlo ljubazna i vrlo profesionalna. Rekla sam toj ženi da bih se htjela naručiti na pregled kod liječnika koji obavlja operativni zahvat koji je meni potreban.
Međutim, sugovornica mi je rekla da im moram uputiti mail jer se ne mogu naručiti preko telefona. Odgovorila sam joj da sam mail uputila prije više od deset dana i da mi nitko na njega nije odgovorio, već da sam dobila samo generiranu poruku, kaže naša sugovornica.
Tada je djelatnica Svetog Duha otvorila njezin mail.
Onkološka bolesnica
- I rekla mi je da ja u stvari imam krivu uputnicu, odnosno da mi je moj odabrani obiteljski liječnik dao krivu uputnicu i da mi on treba promijeniti uputnicu, koju ponovno moram uputiti mailom na Sveti Duh. Na kraju mi je rekla, obećala, da će mi, čim dobije moj novi mail, odnosno novu ispravnu uputnicu, riješiti moj slučaj i naručiti me na pregled - govori Dalmatinka.
Zanimalo nas je da li joj je djelatnica Svetog Duha objasnila zašto nitko do jučerašnjeg dana nije otvorio njezin mail i zašto nije dobila obavijest, odnosno odgovor od bolnice da joj dokumentacija koju je poslala mailom nije ispravna, odnosno da je poslala krivu uputnicu, koju joj je dao obiteljski liječnik?
- Gospođa mi je rekla da nitko nije otvarao mailove jer su bili na godišnjim odmorima i samo je jedna osoba radila u ovoj službi - završava svoju priču “iscrpljena” Dalmatinka.
Ako nitko nije otvarao mailove, naša sugovornica zasigurno nije jedini hrvatski građanin koji je imao potrebu od bolnice Sveti Duh, a da mu u vrijeme godišnjih odmora nije odgovoreno na upućeni mail.
I za kraj jedna (ne)bitna informacija. “Junakinja” naše priče je dvostruki onkološki bolesnik, a tu informaciju nisu znali u Svetom Duhu, jer je naša sugovornica htjela sve riješiti redovnim putem, a ne tražiti “kruva vrh pogače” jer je onkološki bolesnik. •