U organizaciji Predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Londonu, Turističke zajednice Dubrovačko-neretvanske županije i Turističke zajednice Dubrovnika, u Hrvatskoj je boravio Tristan Rutherford, višestruko nagrađivani novinar i dugogodišnji suradnik popularnog britanskog magazina The Times. On je tijekom boravka u Hrvatskoj obišao Dubrovačku-neretvansku županiju, a rezultat putovanja je opisao u reportaži „The ultimate Croatian roadtrip just got even easier“, objavljenoj povodom svečanog otvaranja Pelješkog mosta.
Tijekom boravka u Dubrovniku, s britanskim novinarom razgovarao je i direktor Turističke zajednice grada Dubrovnika, Miroslav Drašković. Glavna tema bila je važnost britanskog tržišta, koje je tradicionalno naše najvažnije emitivno tržište te otvaranje Pelješkog mosta. Dubrovnik i okolica, kao kontinuirano jedna od najpopularnijih destinacija za Britance i etablirani turistički brand na britanskom tržištu idealan su spoj kulturne i povijesne baštine, prirodnih ljepota i eno-gastro ponude.
„Vijest o Pelješkom mostu i njegovom otvorenju usred turističke sezone obišla je i Veliku Britaniju. Sigurna sam da će most, kao odlično prometno rješenje, ali i kao nova atrakcija, biti dodatan motiv za dolazak britanskih gostiju u Dubrovačko-neretvansku županiju. Kada konkretno govorimo o britanskom tržištu, u dosadašnjem dijelu ove godine Britanci su u Hrvatskoj ostvarili više od 1,7 milijuna noćenja, od čega je u Dubrovačko-neretvanskoj županiji ostvareno više od 633 tisuće noćenja“, izjavila je Darija Reić, direktorica Predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Londonu, naglasivši kako su najbrojniji gosti u Dubrovačko-neretvanskoj županiji upravo Britanci.
U navedenoj reportaži autor Tristan Rutherford istaknuo je i opisao brojne atrakcije te prirodne ljepote obale Dubrovačko-neretvanske županije. Tijekom svog trodnevnog boravka u Dubrovniku, upoznao je kulturnu baštinu grada, obišao sve najvažnije znamenitosti te uživao u gastronomskoj ponudi u nekim od najboljih dubrovačkih restorana. Osim uživanja u ljepotama plaža i eno-gastronomskoj ponudi, novinar je istaknuo i Mali Ston, otočić Vela Stupa, Orebić te naravno Pelješac uz neizostavni Pelješki most, koji je ostavio poseban dojam i osjećaj impozantnosti na reportera koji je istaknuo njegov značaj za cjelovitost hrvatskog teritorija, kao i njegov utjecaj na turizam ove regije, ali i zemlje u cjelini.
Britansko tržište je najvažnije emitivno tržište Dubrovnika, čiji se turisti već tradicionalno nalaze na prvom mjestu top ljestvice najbrojnijih turista u Dubrovniku, a trenutno ih u gradu boravi 4600.