Jedan će se Splićanin nerado prisjećati 22. srpnja kada se odlučio parkirati na parkingu na Trgu Franje Tuđmana na Rivi. Platio je vjerojatno najveći iznos za dva sata parkinga u životu, piše Slobodna Dalmacija.
- Za dva sata parkinga je plaćeno 119 eura i izdan je ovaj prevarantski račun. Da stvar bude gora, već je prošlo preko mjesec dana bez ikakve konkretne informacije, a jedina osoba koja mi se javila, više ne želi komunicirati. Vjerujem da nisam jedini koji se našao u sličnim problemima - rekao je I.P. , te priložio fotografiju spornog računa
Ono što je pobudilo sumnju u računu kod građanina je što je račun izdat u kunama i eurima. Splitska obala d.o.o. koja upravlja parkingom je priznala pogrešku:
- Parking na Trgu Franje Tuđmana je opremljen sa samonaplatnom blagajnom koju održava i servisira Adriatic bb. d.o.o. Na vrhu računa uslijed greške u sustavu ostalo je kuna umjesto eura, što je ispravljeno. Na računu je vidljivo da je stranka uplatila cjelodnevnu kartu. Stranka je priložila i karticu ulaza na parking iz koje je vidljivo da je greškom pritisnila cjelodnevnu kartu. Razlog čekanja je nedopustiv i učiniti ćemo sve da se ne ponovi. Od 2019. klijenti su imali dvije pritužbe ili zahtjeva za pomoć klijenta, uključujući ovu o kojoj šaljete upit - odgovorio je za Slobodnu Dalmaciju direktor Splitske obale Marijan Ciprijan.
Tužno je da je čovjek morao kontaktirati nas da bi riješio ovaj problem nakon skoro mjesec i pol dana. Greške se događaju, ali ignorancija gradske firme Splitska obala je nedopustiva.