Aktualna osma generacija Volkswagen Golfa bit će posljednja koja će imati motor s unutarnjim sagorijevanjem. Prema pisanju Automobilwochea, šef VW-a Thomas Schaefer rekao je da će osma generacija Golfa biti posljednja s dizelašima i benzincima, nakon redizajniranja sljedeće godine.
Schaefer je ostavio otvorena vrata za potencijalno oživljavanje Golfa na benzinski pogon u budućnosti, rekavši da bi se to moglo dogoditi ako se dramatično promijene prilike u svijetu do 2027. godine, ali Volkswagen to ne planira. Umjesto toga, VW trenutno želi elektrificirati sve svoje osnovne modele, piše HAK.
– Jasno je da se nećemo odreći legendarnih imena kao što su Golf, Tiguan i GTI modela, već ćemo ih prenijeti u električni svijet – rekao je. Schaefer je rekao da je VW-ov cilj održati duh Golfa živim dok prelazi na potpunu elektrifikaciju.
Električna deveta generacija Golfa doći će krajem desetljeća – cilj cijele marke je postati potpuno električna do 2033. godine. Prema Schaeferu, to se neće dogoditi barem do 2028., kada će VW postupno ukinuti svoju trenutnu MEB platformu i lansirati novu SSP električnu arhitekturu. Za razliku od MEB-a, SSP platforma moći će podržati veći izbor automobila, poput većih SUV vozila, prenosi Slobodna Dalmacija.
Moguće je da bismo već 2028. mogli vidjeti Volkswagen Golf ili ID Golf temeljen na SSP-u, što će započeti putovanje marke u punu elektrifikaciju i zatvoriti jedno poglavlje autoindustrije.