StoryEditorOCM
AutomobilizamDUBROVČANIN U TCR ISTOČNA EUROPA

Žarko Knego nakon Slovakia Ringa, prvog natjecanja za volanom novog bolida: ‘Dobro je, ali je jasno što nedostaje!‘

Piše Tonči Vlašić
11. lipnja 2023. - 20:26

Žarko Knego je u prvoj bodovnoj vožnji na Slovakia Ringu startao s trinaeste pozicije, te se probio na osmo mjesto, ali ga je tad, u žaru borbe, izgurao sa staze Nijemac Rene Kircher, te je Dubrovčanin pao na dvanaesto mjesto i ostao na njemu.

Iako je na Slovakia Ringu krug dosta duži nego na Red Bull Ringu u Austriji, 5922 metra je jedan krug, dvanaest najboljih se ‘uguralo’ nakon jedanaest odvoženih krugova u niti 15 sekundi. Četvrta od šest stanica prvenstva TCR Istočna Europa, natjecanja koje je nikad bolje, nikad kvalitetnije, bila je prva na kojoj je član Dubrovnik Racinga jurio u Hyndai Elantra N TCR, bolidu kojeg je nabavio usred sezone. Naime, u prve tri stanice sezone vozio je, kao i prethodnih sezona, u Cupra Leonu.

Hyndai Elantra N TCR

Novi ‘bolid’ je dug 4,71 metara, a širok 1,95 metara. Međuosovinski razmak je 2,75 metara, minimalna težina uključujući vozača je 1265 kilograma…

Motor je turbo 4-cilindrični redni, poprečno ugrađen. Ima dvije gornje bregaste osovine, 16 ventila, zapremnina mu je 1998cc, maksimalna snaga 350 konja pri 7000 okretaja u minuti, maksimalni okretni moment 450 pri 3500 okretaja u minuti. Prednji je pogon, mjenjač je 6-stupanjski sekvencijalni s ručicama… Ima pletene aerodinamične felge 10"x18", posebno dizajnirane za Hyundai Motorsport. Spremnik za gorivo od 100 litara s mogućnošću dugotrajnog punjenja… - ukratko to je ‘osobni karton’ novog ‘bolida’ Dubrovčanina, koji bi, nada se Knego, trebao donijeti još bolje rezultate, te mjesto još bliže vrhu natjecanja TCR Istočna Europa.

image

Hyndai Elantra N TCR na Slovakia Ringu

image

Hyndai Elantra N TCR na Slovakia Ringu

Grzegorzkozera.pl/

- U četvrtak smo trenirali na stazi, i tu se vidio napredak. U petak je na novim treninzima bilo lutanja. Dobro, non stop smo ispitivali, bi li bilo bolje ovo ili ono. U subotu su bile kvalifikacije, službeni trening. Nisam nezadovoljan kako sam išao. Jedanaesti i dvanaesti, a prvih deset osvaja bodove.

Kircher, koji ga je izgurao iz TOP 10, bio je najbrži na treningu, on je nakon polovice sezone bio prvi pratitelj vodećem u ukupnom poretku, Slovaku Mat’o Homoli. Knego je na treningu išao prosječnom brzinom od gotovo 159 kilometara na sat...  

image

Žarko Knego - prvi nastup u Hyndai Elantra N TCR

- Kad se uzme u obzir zadnjih 5,6 krugova današnji bodovne utrke, tu sam bio među pet najboljih. Novi auto je sad na Slovakia Ringu bio na 70 posto svojih mogućnosti, a ja sam u njemu bio na 60 posto. Dobro je, ali je jasno što nedostaje da bi bilo još bolje. Fali treninga, kilometara i kilometara, ali sad imamo dva mjeseca do nove utrke. Vjerujem kako bi na petoj stanici sezone moglo biti dobro, dosta bolje. U međuvremenu ću nastupiti i u prvenstvu Hrvatske. I to će mi dobro doći da još bolje upoznam novi auto. Kad me netko pita, koja je razlika između njega i Honde Civik, Hyundai bolje koči. Stabilniji je u brzim okukama, ali je zahtjevniji u tehničkim dijelovima staze – istaknuo je Knego nakon nastupa u Slovačkoj.

Peta stanica je češki Most 5. i 6. kolovoza,. 

image

Žarko Knego na Slovakia Ringu

image

Žarko Knego na Slovakia Ringu

image

Žarko Knego u Hyndai Elantra N TCR na Slovakia Ringu

Grzegorzkozera.pl/
14. studeni 2024 05:01