StoryEditorOCM
AutomobilizamCLIO CUP BOHEMIA

Dva Ivana kreću u Europu, Pulić već ima iskustva, Sentić je debitant, a uoči nastupa na Balaton Ringu član Ragusa Racinga kaže: Ovo je bio moj san!

Piše Tonči Vlašić
20. travnja 2024. - 10:19

Vozim već 15 godina, od svoje 17. godine. Bilo je pauza. Prošle sezone nisam vozio. Prije toga pet, šest sezona u nizu sam bio ili na brdu, ili na krugu – priča Ivan Sentić, zaljubljenik u auto sport. Član Ragusa Racinga. Što mu je draže, brdo ili krug? Nije se razmišljao. Odgovorio je k‘o iz topa.

- Krug, koji opet zahtjeva najviše novaca i vremena. Krug je i najzahtjevniji. Snađi se u onoj gužvi, dok si na brdu sam. Na krugu je oko tebe deset do dvadeset auta. Sjećam se kad sam prvi put vozio krug. Bio me je strah uoči starta, ali kad je krenulo, kao da mi je bila stota, a ne prva utrka.

Kaže Ivan, na krugu moraš pazit i na sebe, i na druge.

- Dok na brdu gledaš samo naprijed, na krugu i naprijed, i iza tebe, i s obje strane. Koliko imam retrovizora? Hahaha, nemam petnaest. Već tri, a dva su mi ponekad loše namještena…

Dva puta je bio državni doprvak na krugu, jednom u 1.6, a drugi put preko dvije litre. U dvije grupe, sezonu za sezonom. Sad kreće preko granice. Čeka ga europski Clio Cup Bohemia.

- Nebo zemlja, ako ćemo uspoređivati s dosadašnjim nastupima na krugu. Do jučer sam imao za tri klase lošiji auto od moje konkurencije, a ovdje su sve isti auti. Tvornički. Sve je do vozača i do njegovog tima. Gume su iste, gorivo je isto, čak ni kilaža vozača ne igra jer se to izjednači s utezima. Dakle, tko je lakši dobiva utege.

Ivan će nastupati u bojama Ragusa Racinga, a za Anvi Racing Grobnik.

- Od njih sam prije znao iznajmiti Clia, probao, te kako mi leži, odlučio sam okušati se. Trebalo se pripremiti. Zatvoriti financijsku konstrukciju.

image

Ivan Sentić (Ragusa Racing) na treningu, na Grobniku, za volanom Renault Clia

image

Ivan Sentić (Ragusa Racing) na treningu, na Grobniku, za volanom Renault Clia

image

Ivan Sentić (Ragusa Racing) na treningu, na Grobniku, za volanom Renault Clia

image

Ivan Sentić (Ragusa Racing) na treningu, na Grobniku, za volanom Renault Clia

image

Ivan Sentić (Ragusa Racing) na treningu, na Grobniku, za volanom Renault Clia

Priča potom Senta o natjecanju, Clio Cupu Bohemia.

- Čeka me šest vikenda po dvije utrke, dakle, dvanaest bodovnih utrka. Prvi vikend je na Balaton Ringu zadnji vikend u travnju, iza njega Red Bull Ring, pa Hungaoring, Most, Slovakia Ring i Brno. Nije niti jedna na Grobniku.

Prošli mjesec je trenirao na Grobniku, prije neki dan je opet išao na jedini hrvatski autodrom.

- Odradio sam prvo četrdesetak krugova, sad sam vozio dva puta po uru vremena. Kako sam se nakon četrdeset krugova ‘raspao‘, jedva sam se ustao sutra dan, radim na snazi, kondiciji.

Sentić je mehaničar. S autima, dakle, od jutra do mraka. Sad će mu valjat nalijepiti na vrata garaže kad su utrke, da ljudi znaju. Dakle, Balaton Ring 27. i 28. travnja, Red Bull Ring 18. i 19. svibnja, Hungaroring 15. i 16. lipnja, Most 3. i 4. kolovoza, 25. i 26. kolovoza Slovakia Ring, te 7. i 8. rujna Brno.

- Prvo, neću voziti prvenstvo Hrvatske. Fizički ne mogu, a zatim ni financijski. Neću biti sam u ovoj europskoj avanturi. Ivan Pulić, koji nastupa za slovenski tim Lema, član Konavala, također kreće u Clio Cup. Samo smo nas dvojica iz Hrvatske. Ivan je već vozio Clio Cup, imao je dva postolja. Ima iskustva. I ja želim isto. Želim na postolje. Spreman sam. Vidjet ćemo kako će sve krenuti. Ovo je bio moj san. Jedva čekam početak sezone – kaže Sentić.

Prošle sezone je 38 vozača osvajalo bodove tijekom sezone, na dvanaest utrka. Bit će gužva na stazi.

- Izazov je to. Vidjet će se tko je koliko vješt. Zbog toga sam se i odlučio okušati se. 

image

Ivan Sentić (Ragusa Racing) na treningu, na Grobniku, za volanom Renault Clia

14. studeni 2024 23:36