U Mokošici, na dvije Nagrade Ragusa Racinga, preuzeli smo prvo mjesto u poretku klubova, a sad smo na Grobniku, na zadnjem natjecanju sezone, novom pobjedom potvrdili naslov. Nismo mogli preskočit zadnju stanicu jer bi tad bilo upitno osvajanje Kupa Hrvatske – istaknuo je Anto Prnić, koji je uzeo i pojedinačne naslove, a ne samo klupski.
- Kup povijesnih automobila je novo natjecanje, nova disciplina Hrvatskog auto i karting saveza. Krenula je tek ove godine. Tu smo vidjeli svoju priliku za dobar plasman, i sve smo podredili tome – naglasio je Anto nakon povratka s Grobnika.
Parkirao je auto u Potomju, pokraj obiteljske kuće.
- Imali smo tri vožnje po tri kruga na stazi, koja je bila postavljena u parku vozača na Automotodromu Grobnik. Ostvario sam još jednu pobjedu. Najbolji junior, zatim ukupni pobjednik, a klub je najbolji. Duje Prižmić je bio treći na Grobniku, a skupa smo donijeli pobjedu klubu. Ove sezone je za nas vozio i Josip Prizmić.
Nastupiti se može samo s tehnički ispravnim povijesnim vozilom.
- Poanta nije što brže stići do cilja, već biti što precizniji kako bi razlika u ostvarenim vremenima u svakoj od dvije vožnje bila što manja. Tako vrijeme postavljeno u prvoj vožnji natjecatelji u drugoj vožnji pokušavaju ponoviti ili barem ostvariti što manju razliku, a ja sam sad imao tek malo više 0,3 sekunde razlike između prve i druge vožnje. Bez obzira koji auto imaš, ovo je disciplina u kojoj svatko ima iste izglede za pobjedu. I to je pošteno. Uz to je ovo najjeftinija disciplina. Ne treba homologirana oprema, može i kaciga od motora. Samo za opremu za nastupiti na brdskoj utrci treba oko 10.000 kuna – dodao je Anto, koji je pobjedu na Grobniku ostvario točno na drugu godišnjicu smrti oca Boža Prnića, legendarnog vozača s Pelješca, osnivača Pelješac Racinga.
- Da, tata je otišao iznenada tog 6. studenog 2020. godine. Ne mogu se ni danas pomiriti s činjenicom da ga nema. I dalje ga čekam da dođe s neke trke i da stavi na stol pokale koje je osvojio. Sad sam ja uspio donijeti pokale, te gledam veselje mog malog brata Boža. Kao što sam se ja donedavno veselo tatinim uspjesima, tako se Božo raduje mojim uspjesima. Iako sam imao problema uoči Grobnika, nisam želio odustati, te sam učinio sve da odem i vozim. Baš zbog godišnjice, baš zbog tate. Fali mi, ali znam kako pomaže odozgo, te kako se sad ponosi sa mnom, kao što bi bio ponosan i na Dorijana Kljuna, koji mi nesebično pomaže – istaknuo je Anto.
- Nakon preranog odlaska mog tate nisam htio da se klub, koji je on osnovao prije dvadeset godina, tek tako zaboravi i prestane s radom. Odlučio sam ja krenuti njegovim stopama. Kup povijesnih automobila je bilo natjecanje po mjeri. Nije bilo lako, ne samo voziti, već posložiti sve i izdržati sezonu. Duga putovanja, dosta natjecanja. Međutim, uspjeli smo.
Čestitao Josipu Primiću i Duji Prižmiću na uspjehu, zahvalio djevojci Mirni Njirić, prijateljima vozačima iz Mađarske, Janosu Mulleru, Kornelu Nyekiju Kovacsu, Laszlu Szaszu i Laszlu Kloo junioru, zatim na pomoći Matu Violiću Matušku, Mariu Jovici, Vedranu Milakoviću...
- Hvala svima koji su na bilo koji način pomogli da Auto klub Pelješac Racing bude, usudio bi se reći, jači nego ikad! Tri pobjede u prvoj sezoni Kupa povijesnih auta posvećujem svom tati – istaknuo je Anto Prnić nakon svog i najvećeg uspjeha Pelješac Racinga.