Stariji se sjećaju citroenovog Amija 8, ‘zapadnog‘ automobila koji si je uz Renault 4 i Volkswagenovu Bubu sedamdesetih godina prošlog stoljeća mogla priuštiti radnička klasa. Nakon što je Ami 8 početkom godine dobio nasljednika, mali električni gradski automobil čiji je dizajn bio vođen idejom da bude što je moguće jeftiniji, i putujuća ‘perilica rubnlja‘ kako su ga nazvail na CNN-u, stigao je i u Dubrovnik.
Vozilo nije brzo, no košta samo 6000 eura, najavila je početkom godine Slobodna Dalmacija.
Dvosjed je jedva vozilo i Citroën ga predstavlja kao minimalističko prometalo koje može postići najveću brzinu od 45 kilometara na sat.
Pokreće ga električni motor od 6 kilovata, odnosno osam konjskih snaga koji se na kućnoj utičnici može napuniti za tri sata.
U mnogim europskim državama takva vozila mogu voziti i djeca od 14 ili 16 godina i nije potrebna vozačka dozvola te ga tretiraju kao skuter na četiri kotača. Dometa je oko 70 kilometara.