Pogrebno poduzeće u El Salvadoru dovelo je Barbiemaniju do krajnosti, nudeći ružičaste lijesove s Barbie ukrasima. Ružičasti metalni lijesovi u prodaji su u pogrebnom poduzeću Alpha i Omega u gradu Ahuachapánu, u blizini granice s Gvatemalom.
Vlasnik Isaac Villegas rekao je da je već ponudio opciju ružičastih lijesova prije srpanjske premijere filma Barbie. Ali pomama koja je zahvatila Latinsku Ameriku uvjerila ga je da ukrasi platnene obloge lijesova slikama lutke. Lijesovi su također ukrašeni malim bijelim zvijezdama, donosi Slobodna Dalmacija
"Rekao sam: ‘Moramo ovo iskoristiti‘", rekao je Villegas o lijesovima, ističući kako je "bio uspješan".
‘Željeli smo promovirati ružičasti lijes jer je postao trend i ljudi su nam se javljali. Od 40 ljudi koji su se raspitivali o tome, već smo sklopili ugovor s najmanje 10 novih klijenata‘, rekao je Villegas, piše RTL.be.
Dodao je: ‘Čak nam je ponestalo zaliha.‘
To ne znači da je u njima zapravo pokopano 10 ljudi - mnogi ljudi u El Salvadoru kupuju unaprijed plaćeni paket za budući pokop.
Villegas je rekao da su do prije godinu dana obitelji preferirale tradicionalne lijesove u bojama poput smeđe, crne, bijele ili sive. Ali prije godinu dana, prodao je svoj prvi ružičasti lijes obitelji koja je željela da njihov rođak bude pokopan u lijesu vesele boje.
Film - u kojem Margot Robbie glumi naslovni lik i Ryan Gosling glumi Kena - donio je nevjerojatnih 162 milijuna dolara na kino blagajnama na svom vikendu otvaranja nakon što je objavljen u Velikoj Britaniji 21. srpnja.
Pogrebno poduzeće Olivares promovira svoj lijes ‘Barbie House‘ sa sloganom: ‘Tako da se možete odmoriti poput Barbie.‘
‘Ovaj lijes, sa svojom upečatljivom svijetlo ružičastom bojom, predstavlja iskru i energiju onih nezaboravnih trenutaka koje su proživjeli‘, piše u promotivnom isječku za lijes.
‘To je podsjetnik da naše priče zaslužuju da ih se pamti i slavi bojom i živošću. Neka ova počast bude slavlje puno ljubavi, boja i nezaboravnih uspomena‘, nastavlja se.
Pogrebna tvrtka podijelila je isječak promocije na TikToku gdje je postala viralna s 1,6 milijuna pregleda i gotovo 5000 komentara.
‘Smrt u plastici, fantastična je‘, našalio se jedan mještanin.
Drugi je rekao: ‘Želim jednu kad umrem.‘