ZabavaSlavlje u Zagrebu

Iz studija ‘Potjere‘ na Trg! Joško Lokas osmislio je program dočeka Vatrenih. Odgovara na kritike: ‘Nikad nećete moći zadovoljiti sve ukuse...‘

Piše Vinko Paić/sd
19. prosinca 2022. - 20:34

Više je onih koji smatraju da je sinoćnji doček Vatrenih na glavnom zagrebačkom Trgu kojeg smo mogli pratiti u izravnom prijenosu na HRT1 bio promašaj negoli - pun pogodak. Najviše se kritika slilo na voditeljski dvojac, Ivu Šulentić i Luku Bulića, ali i na izbor glazbenika, a što o svemu misli Joško Lokas, koji je iz studija ‘Potjere‘ brzopotezno uskočio u projekt dočeka naših brončanih nogometaša, otkrio je u razgovoru za naš portal, piše Slobodna Dalmacija.

Sigurno nije bilo lako u kratkom vremenu organizirati doček za naše Vatrene. U koliko ste dana posložili čitav program?

Za takve stvari nikada nećete imati dovoljno vremena jer se poslovi redovito dobivaju nekoliko dana prije eventa ovisno o ishodima velikih natjecanja i predviđanju konačnog ishoda tog natjecanja. Konkretno, prihvatio sam posao u 23:00 sata u srijedu 14.12., a doček je bio nedjelju 18.12. s početkom u 16:00 sati. Ali to svi znamo i uvijek je tako. Kada sam dobio poziv HNS-a jednostavno nisam mogao niti želio reći ne. Ti dečki nikad nisu rekli ne i zato mi nije trebala dodatna motivacija.

Joško Lokas

Marko Todorov/Cropix

Kad su vam na HRT-u ponudili da budete redatelj prijenosa jeste li odmah pristali da se uhvatite toga?

Mislim da opet moram ispraviti neke pogrešne navode. Nisam bio redatelj HRT-a niti redatelj bilo čega. Koordinirao sam sadržaj na Trgu između nekoliko važnih sektora i to Vlade, Ministarstva, Grada, MUP-a, HNS-a i HRT-a kao nositelja signala prijenosa te nas koji smo morali proizvesti višesatno događanje dočeka Vatrenih. Zadatak je bio sve to spojiti u sadržaj namijenjen igračima na povratku sa SP-a s ciljem kako bi igrači i publika imali odličnu zabavu. A atmosfera na Trgu je bila za pamćenje. HRT je imao svoju specijaliziranu emisiju za koju sam uvjeren kako su je kao i uvijek odradili odlično i profesionalno, ali s ponešto drugačijim konceptom.

Što vam je predstavljalo najveći izazov?

Izazov i zadatak je bio isti. Onaj o kojem danas pišu svjetski mediji. O veličanstvenom dočeku reprezentacije gdje je na temperaturnom minusu 80 tisuća ljudi neumorno pjevalo i veselilo se nekoliko sati dočekujući reprezentativce i to u kakvim vremenskim uvjetima. Samo malo! Kako su napisali? Mala ponosna nacija. Imam osjećaj kao da živimo u paralelnom svemiru.

Mislite li da je odabir voditelja bio dobar ili biste, da možete, ipak nešto promijenili?

Pa iskreno žao mi jer znam koliko su voditelji emocije unijeli u sve ovo. Kada su izašli pred publiku oboje su imali suzne oči i znao sam kako su unutra od samog početka. Bili su jako pripremljeni. Znali su sve navijačke pjesme napamet. Komentirali su paralelno finale Argentine i Francuske. Koju god su pjesmu počeli pjevati publika je prihvatila i nastavila s pjesmom. Imali su odličnu interakciju s publikom od samog početka i publika na Trgu niti jednom nije posustala. Bulić je izvodio svoje hitove, a publika ih je pjevala što me jako iznenadilo.

Iva Šulentić i Luka Bulić

Ronald Gorsic/Cropix

Pritom za takav tip vođenja trebate ljude koji znaju potegnuti ostanak na sceni koliko god vam treba jer radite doček reprezentacije koju na svakih deset metara zaustavlja more ljudi u želji da ih dodirnu. Voditeljski posao je proklet. Nikad nećete moći zadovoljiti sve ukuse, a pogotovo na ovakvim događajima kada razinu euforije i sreće ne možete zamijeniti ničim normalnim osim pjesmom i navijanjem. Ono što vam garantiram unijeli su svu svoju emociju unutra, a publika na Trgu ih je pratila od prve sekunde. Niti jednog trenutka se nisu žalili i ništa im nije bio problem odraditi. Nudili smo im između najava odlaske u grijane prostorije, a oni su odbili i htjeli biti vani na hladnoći s publikom i s nama koji smo morali biti vani. Znak visoke razine involviranosti i profesionalizma. Ne ulazeći u ukuse samo to mogu reći.

Koga ste željeli dovesti na Trg od pjevača, a niste uspjeli?

One koje su igrači htjeli ili slušali u Qataru ili slušaju u svojim opuštajućim ambijentima, njih smo i doveli. Ovo je bio njihov tulum. Tulum igrača i to najbolje pokazuje angažman Jure. Sad se više ne sjećam tko je od igrača uzeo mikrofon i ispričao priču kako su svaki dan u autobus slušali Juru i Chicago i to je nešto što ne smijete ignorirati. Čak ni Juri nije bilo jasno zašto ta pjesma, a njima je to značilo tamo.

Jura Stublić i Luka Modrić

Ronald Gorsic/Cropix

Isto tako htjeli su biti na sceni s Prljavim kazalištem i mislim kako je to bio posebno dobar trenutak, dvije povijesti u jednom trenutku. Generacija igrača koji samo na internetu ili nekim snimakma mogu vidjeti spektakularan koncert Prljavog kazališta na Trgu nekad davno kada nisu bili ni rođeni. I s druge strane sami Prljavci opet tamo. Ali i angažman svih ostalih je jednako vrijedan jer te pjesme vesele naše igrače.

Kako su Vatreni komentirali doček? Je li im se svidjelo?

Povratne reakcije ljudi koji su bili s nama na Trgu su jako pozitivne. Igrači, ljudi iz Vlade, Ministarstava, Grada, HNS-a i ljudi koji su se zatekli oko nas, svi su bili vrlo pozitivni. Držati skoro 80 tisuća ljudi u takvoj atmosferi i to nekoliko sati, nekako mi se čini da je vrlo dobro odrađen posao i mislim kako su to svi koji su bili tamo vidjeli.

03. lipanj 2024 14:46