Nakon što je jučer objavljena vijest o razočaranim francuskim turistima koje je umjesto glamurozne vile na Hvaru dočekalo gradilište s bagerima i kamionima, danas se o svemu oglasio i Booking.com, platforma putem koje je ta grupa turista rezervirala svoj smještaj, a koja je optužena za bezobrazno postupanje prema korisnicima, piše Jutarnji list.
- Iskreno nam je žao zbog poteškoća koje su zatekle ovu grupu turista. To definitivno nisu iskustva kakva želimo našim korisnicima, pa smo iz tog razloga osigurali potpun povrat novca za napravljenu rezervaciju, pokrili troškove prijevoza na novu lokaciju i ponudili dodatan iznos kao znak dobre volje. Smještajni objekt o kojem je riječ uklonjen je s naše stranice. Svakodnevno provodimo stotine tisuća rezervacija koje rezultiraju predivnim iskustvima korisnika iz cijelog svijeta i to je cilj kojem smo u potpunosti predani.
Neprestano optimiziramo čvrsto postavljene mjere sigurnosti kako bismo zaštitili naše korisnike i partnere te ozbiljno pristupamo procesu verifikacije svih naših objekata. Uz brojne provjere koje se obavljaju kako bi se verificirali smještajni objekti prije nego što im se dopusti oglašavanje na našoj platformi imamo i tim koji svakodnevno prati, otkriva i blokira sumnjive aktivnosti na Booking.com-u, a sve u skladu s najvišim tehničkim standardima.
U veoma rijetkim slučajevima kada se pojavi razlog za sumnju u određeni smještajni objekt, odmah detaljnije istražujemo taj slučaj i poduzimamo potrebne mjere – kazali su i dodali kako je služba za korisnike te platforme “neprestano dostupna korisnicima ako imaju ikakva pitanja ili im je potrebna podrška”, prenosi Jutarnji list.