Vanjski dio lukobrana za vez turističkih brodova
- Ne očekujem nikakve teškoće po tom pitanju, jer iz Grada imam čvrsta obećanja da neće biti nikakvih zapreka za lokacijsku dozvolu. Ministarstvo bi trebalo dati suglasnost U sljedećih desetak dana i onda smo kompletirali dokumentaciju za ishođenje lokacijske dozvole. Projekt obuhvaća lučicu, mul na kojem će se nalaziti servisna zona te benzinska crpka - kaže Marušić.U lučici će se, doznajemo od vlasnika tvrtke “Custos”, moći privezati do 130 plovila, a lukobran će imati duljinu od 146 metara. Od toga će se 60 metara nasuti i betonirati za potrebe benzinske crpke za brodove. Uz lukobran, na vanjskom vezu, planiraju se napraviti vezovi za turističke brodove.
Iako je postojala dobra volja svih zainteresiranih strana, od ideje do realizacije ovoga projekta prošlo je sedam godina, a Marušić je uvjeren da je predugi proces dobivanja dokumentacije jedan od razloga zbog kojih investitori zaobilaze Hrvatsku.
U betonske radove i lukobran ulaže 10 milijuna kuna
- Ovdje je sve išlo s dobrom voljom. Grad nam je izašao u susret i promijenio GUP, imali smo podršku sa svih strana i opet nam je trebalo sedam godina do faze ishođenja lokacijske dozvole. Zbog takvog investicijskog ozračja oko nas i nemamo investicija, ništa se ne gradi, strojevi stoje - veli Marušić.Investicija koju pokreće u prvoj će fazi, onih betonskih radova i izgradnje lukobrana, biti teška oko 10 milijuna kuna, a sva sljedeća ulaganja ovisit će o popratnim sadržajima i opremanju. No, moglo bi se kazati, dodaje Marušić, kako će nastavak investicije biti i do dva-tri puta financijski veći od same prve faze.
JAKOV ŽARKO
FOTO: JOŠKO ŠUPIĆ / CROPIX