- Da sam prije pet godina, kada je počela realizacija cijelog ovog projekta teškog oko dva milijuna eura, znao da će se u blizini graditi druga benzinska crpka, sigurno u ovaj projekt ne bih ulazio ovako, niti bih ga ovako razvijao. Moram kazati kako će u sklopu ove benzinske postaje biti izgrađena lučica sa 100 vezova i bit će dana na upravljanje sportsko-ribolovnom društvu “Gojaća”. I to za trajno.
- Nadalje, iznenadilo me postavljanje ove plutajuće benzinske postaje, jer je, po mojim saznanjima, to po prostorno-planskoj dokumentaciji jedino moguće napraviti na Sokolani. I to odnedavno, kada se u Kaštelima mijenjao GUP. S gradonačelnikom Berketom surađujem tri godine, otkako je na toj funkciji, ali i otprije. Nije mi nikada kazao za tu mogućnost izgradnje plutajuće stanice. Ne znam je li i bio dužan. Nemam ga namjeru niti napadati, niti braniti.
- Što je, tu je. Živimo u doba tržišne utakmice i svatko traži izvor zarade. Od projekta neću odustati jer smo u njega uložili toliko truda i vremena. Predali smo papire za lokacijsku dozvolu ima 15 dana. Čim se ona riješi, bageri kreću u akciju - kazao je Marušić, napominjući da je sreća što plutajuća benzinska, kakva je otvorena u Marini Frapa, nema veliki kapacitet.
- To je plutajuća limenka i ne može se upoređivati s ovim ozbiljnim projektom koji će se napraviti, kako na zadovoljstvo tvrtke, poslovnih partnera, tako i na zadovoljstvo Sućurana.
Berket: Možda se postavi čak 20 pokretnih pumpi
Uz to što je kazao kako je konkurencija zdrava te kako u njoj nema nikava zla, gradonačelnik Joško Berket ističe kako više od 24 tisuće vlasnika brodica na području nadležnosti Lučke kapetanije Split, od čega oko 10 tisuća samo u Splitu, nisu u mogućnosti regularno puniti gorivom svoje brodice, nego su to prisiljeni raditi s kantama i “pirjom“, što znači da je na tom području 24 tisuće malih pumpi, potencijalnih zagađivača.
- U taj broj nisu uračunate jahte s hrvatskim i stranim zastavama, kao ni one u čarteru. Otkad nema u Splitu pumpe na zapadnoj obali, svi su ti brodovi koncentrirani na Omiš, Milnu, Šoltu i Trogir sa zapadne strane. Nezamislivo je da nitko ne planira dugoročno riješiti takve potrebe građana koji imaju brodice, kao i potrebe nautičkog turizma - kazao je Berket, ističući kako Zorana Bonacina očito ne zanima suština problema, nego nepotrebno uznemirava građane Sućurca, povezujući eventualnu pokretnu crpku u Marini Kaštela s projektom investitora na Sokolani.
- Izgradnja, koju je najavio investitor na Sokolani, a Grad promijenio GUP da to omogući, nema nikakve veze s bilo kojom drugom investicijom sličnog sadržaja u okruženju. Uvjet za otvaranje takve crpke je certifikat ili ovlaštenje Hrvatskog registra brodova i lokacijska dozvola, a pod nadzorom Lučke kapetanije Split. Prema saznanjima iz Lučke kapetanije Split, prijedlog je da se na području njihove nadležnosti postavi najmanje 20 sličnih pokretnih crpki - kaže Berket.