Novi Superb dolazi s prepoznatljivom, osmerokutnom rešetkom hladnjaka i oštrim LED Matrix prednjim svjetlima koja daju još više svjetlosti od svojih prethodnika i uključuju novi element dizajna "Crystallinum". LED Matrix prednja svjetla po prvi su put dostupna na Superbu. Opcijska LED zadnja svjetla s animiranim pokazivačima imaju funkciju Coming/Leaving Home (standardno za L&K).
Ostali vizualni detalji uključuju detalje eksterijera u Unique Dark Chrome, na primer logo na poklopcu motora i natpis na vratima prtljažnika.
Limuzina s elegantnom karoserijom nudi koeficijent otpora zraka od cd 0,23, jedan od najboljih u segmentu volumena, dok je karavan Superb Combi najaerodinamičniji Škoda karavan ikada, s cd 0,25. U usporedbi s prethodnom generacijom, koeficijent otpora je smanjen za 15 posto za obje verzije karoserije.
Što se enterijera tiče, tu je samostojeći infotainment ekran veličine do 13 inča i čistu centralnu konzolu, budući da je poluga mjenjača premještena na stup upravljača. Head-up ekran po prvi put je dostupan kao opcija. Škoda Smart Dials i glasovna asistencija Laura, koja će uskoro biti dopunjena ChatGPT-om, olakšavaju kontrolu brojnih funkcija vozila i infotainmenta i pružaju informacije koje nadilaze ekosustav automobila.
Novi elementi uključuju ventilirani Phone Box za induktivno 15-Wata brzo punjenje pametnog telefona, kao i ergometrijski sjedišta prilagođena leđima s deset pneumatski kontroliranih masažnih jastuka. Nova struktura asortimana s Design Selection opcijama nudi tematske pakete opcija i pojedinačne opcije. S kapacitetom prtljažnika od 645 litara, veličina prtljažnika limuzine povećana je za 20 litara u odnosu na prethodnika. Novi Superb Combi može primiti do 690 litara.
Nova Škoda Superb dostupna je sa šest različitih pogonskih sklopova s izlaznom snagom od 110 kW (150 KS) do 195 kW (265 KS). Tu su tri benzinska motora, uključujući 1.5 TSI koji je sada opremljen blagom hibridnom tehnologijom i dva dizel motora. Superb Combi iV ima plug-in hibridni pogon druge generacije koji omogućava potpuno električni domet do 120 kilometara kao i DC punjenje. Plug-in hibridni pogon kasnije će također biti dostupan za Superb limuzinu. Svi modeli dolaze s DSG-om. Pogon na sve kotače standardan je na dizel i benzinskom modelu. Poboljšana DCC Plus adaptivna kontrola šasije sada podržava još širi raspon karakteristika prigušenja.
Plug-in hibridni model s većom visokonaponskom baterijom i 1.5 TSI benzinskim motorom. U drugoj generaciji plug-in hibridnog pogona, Škoda sada kombinira elektromotor s 1.5 TSI benzinskim motorom od 110 kW (150 KS), za zajedničku snagu sustava od 150 kW (204 KS). Ta se snaga prenosi na prednje kotače putem 6-stupnjeva DSG mjenjača. Još jedna nova karakteristika je visokonaponska baterija s bruto kapacitetom od 25,7 kWh, otprilike dvostruko više nego u prethodnom modelu. Kao rezultat toga, potpuno električni domet modela Superb Combi iV povećava se za preko 50 kilometara do 120 kilometara po WLTP ciklusu.
Plug-in hibridni pogon također će postati dostupan za Superb limuzinu kasnije. Baterija se može napuniti do 100 posto za 2,5 sata, uz maksimalnu brzinu punjenja od 11 kW u kućnim zidnim kutijama i AC punjačima. Uz plug-in hibridnu verziju, koja će kasnije također biti dostupna za Superb limuzinu, mogu se izabrati tri benzinska motora i dva dizel. Svi su upareni sa 7-stupnjeva DSG mjenjačem. Benzinski motor 1.5 TSI prvi je u seriji modela koji ima blagu hibridnu tehnologiju sa zatvorenim sustavom koji se sastoji od 48-voltnog starter-generatora s remenom i 48-voltne litij-ionske baterije.
Baterija se nalazi ispod suvozačevog sjedišta. Energija koja se povrati tijekom kočenja podržava motor s unutrašnjim sagorijevanjem s pomoću električnog pojačanja ili omogućava vozilu da se kreće uzbrdo s potpuno isključenim motorom. Pored toga, ACT+ deaktivacija aktivnog cilindra omogućava 1.5 TSI da isključi dva cilindra kada njihova snaga nije potrebna kako bi se smanjila potrošnja goriva.
Najjači dizel motor od 142 kW (193 KS) i najviši benzinski motor od 195 kW (265 KS) standardno su opremljeni pogonom na sve kotače. Do 100 posto pogonskog momenta može se usmjeriti na zadnju osovinu, a čak 85 posto na jedan kotač. Svi motori dolaze s rezervoarom za gorivo od 66 litara.