Prodaja automobila dobro pokazaje financijsko stanje ekonomije. Budući da je u Hrvatskoj u veljači prodano 4486 osobnih automobila, 859 više nego u istom mjesecu prošle godine te nešto više nego u siječnju, moglo bi se zaključiti da stanje nije loše.
Najprodavanija marka ove godine je Škoda, u prva dva mjeseca ove godine neki od njezinih modela kupilo je 1238 vozača. Na drugom mjestu je Volkswagen (787 vozila), treći je Suzuki (740). U topu 5 još su Toyota i Dacia, a slijede Renault, Hyundai, Kia, Opel i Audi, jedina premium marka u prvih deset. Među već poznatim markama u veljači uočava se i jedan automobil nove marke, kineski Lynk & Co.
Najprodavaniji model je Škoda Octavia, a slijede Suzuki Vitara, Opel Corsa, Suzuki SX4, Toyota Yaris Cross, Dacia Duster, Renault Clio, Dacia Sandero, Hyundai Tucson, Toyota Corolla, piše Večernji list dodajući da je tijekom veljače u Hrvatskoj je zabilježeno samo 48 novih registracija električnih automobila.
Ali kako se, uz već u Hrvatskoj prodavane automobilske marke i modele, pojavljuju i novi proizvođači, tako bi se mogao očekivati i porast prodaje električnih automobila. Tržište je nepredvidivo, kao i ukus kupaca.