Kia je na podjeli nagrada iF Design Awards 2024 ostvarila izuzetan uspjeh, nakon što je stručni žiri renomiranog dizajnerskog foruma prepoznao pet elemenata iz različitih programa Kia.
Novi Kia EV9, višestruko nagrađivani SUV, svom je odličnom rezultatu dodao i ekskluzivno zlatno priznanje. Dodatno priznanje koje je dobilo samo 75 najboljih dizajna iz cijelog svijeta dokazuje stalni utjecaj Kijine dizajnerske filozofije »Opposites United«.
Opposites United spretno upotrebljava napetost između različitih vrijednosti prirode i suvremenosti stvarajući harmonijsku cjelinu. Ovaj koncept Kijinim dizajnerima pruža okvir za združivanje jedinstvene kombinacije elegantnih, izvedenih oblika i samouvjerenu, odlučnu geometriju, što vodi u nastanak iznenađujuće modernog, ali ujedno i graciozno skrojenog završnog proizvoda.
"EV9 predstavlja našu stalnu posvećenost novim dostignućima na području dizajna, povezivosti i upotrebljivosti kao i našu odgovornost vezanu uz okoliš", naglasio je Karim Habib, izvršni podpredsjednik i voditelj Kijinog globalnog dizajna. "Dobivanje ove nagrade je priznanje za posvećenost i posvećen rad brojnih članova naše ekipe dizajnera i inženjera te jasno naglašava naš trud da s uvjerljivim i promišljenim dizajnom utječemo na automobilsku industriju i tržište."
Vanjski izgled modela EV9 svojim uspravnim stavom, jasnim linijama i ravnim površinama isijava samopouzdanje, jasnoću i mirnoću. Karakteristično “digitalno tigrovo lice” pokazuje vizionarski i futuristički izgled kojeg naglašavaju maska s digitalnim uzorkom svjetala i vertikalna svjetla.
Unutrašnjost, koju karakteriziraju ravno dno i dug međuosovinski razmak, koristi prednosti platforme E-GMP za pružanje odlične prostranosti, dok su elementi poput sjedala i središnja konzola dizajnirani s profinjenošću, što dodatno naglašava osjećaj prostranosti. Pored toga kabina EV9 koncipirana je u skladu s Kijinom "trostupanjskom strategijom održivog dizajna ". Strategija, koja utjelovljuje posvećenost marke održivosti, želi pružiti postepeno smanjenje upotrebe kože životinjskog porijekla, uvođenje Kijinih 10 obaveznih elemenata održivosti i podrška istraživanjima na području razvoja prirodnih materijala.
Nagradu za model EV9 objasnili su članovi žirija iF: "Kia EV9 širi estetske granice velikih SUV-ova i ujedno unaprijeđuje njihove funkcionalne mogućnosti. Zbog njegovog suvremenog dizajnerskog jezika drugi veliki SUV-ovi izgledaju staromodno, dok sjedala u drugom redu koja se okreću i brojna manja funkcionalna rješenja brinu za zabavniji život u vozilu! Tko kaže kako održivi dizajn ne može biti uzbudljiv?"
Informacijsko-zabavni sustav "Ki" može se pohvaliti grafičkim stilom koji je sukladan vrijednostima Opposites United i dopunjuje koncept vozila, jer koristi očima prihvatljivije i prepoznatljive boje čime zaokružuje jedinstveno i suvremeno iskustvo marke Kia. Pobjednik u kategoriji sučelja proizvoda Ki temelji se na ključnom vizualnom izgledu kose crte koja predstavlja rastuće težnje, a korištena je kod svih elemenata infotainmenta, od ikona, slova do armaturne ploče.
Dijagonalni rub daje prepoznatljiv i skladan izgled, dok ujedno zadržava jasnoću i prepoznatljivost. Konfiguracija korisničkog sučelja koja je optimizirana za zaslon osmišljena je tako da nove funkcije, poput punjenja električnih vozila, postanu intuitivnije i čitljivije. To korisnicima omogućava lakše prepoznavanje prelazaka među signalima i bolje razumijevanje informacija o punjenju i pražnjenju baterije.
Pored uspjeha modela EV9 Kia je počašćena da su članovi žirija iF prepoznali još nekoliko njezinih projekata, uključujući dizajn za komunikaciju Kijinih "80 godina kretanja ", dizajn sajamskog štanda "Windows of Inspiration" i interaktivno medijsko iskustvo "Kia EV Unplugged Ground". Svi dobitnici nagrade iF Design Award dokazuju ključnu ulogu koju ima snažan dizajn marke Kia.