Na posebnoj konvenciji trgovaca i zastupnika u Berlinu, Kia je okupila oko 2900 partnera iz 41 europske zemlje i predstavila im nove poslovne prilike. U VIP okruženju predstavili su novosti u ponudi proizvoda ovog brenda i ključne stvari o tome kako Kia nastavlja svoju odvažnu evoluciju kako bi postala pružatelj rješenja održive mobilnosti.
Događaju su prisustvovali vodeći predstavnici Kije, između ostalog Ho Sung Song, predsjednik i izvršni direktor kompanije Kia, Marc Hedrich, predsjednik i izvršni direktor tvrtke Kia Europe, te Karim Habib, izvršni podpredsjednik i voditelj globalnog dizajnerskog odjela.
Na konvenciji ‘It‘s #OurMove’ naglasak je bio na ključnim točkama Kijinog snažnog momenta (Moment - nagrađena vozila i budući uspjeh), prilike (Opportunity - novi proizvodi, usluge i ponuda), vizije (Vision – namjenska mobilnost i poboljšana povezivost) te iskustvo (Experience – emocionalna privlačnost i posebne usluge brenda). Nakon uspjeha modela EV6, koji je osvojio nagradu za europsko vozilo godine (Car of the year) i najprestižnijeg modela EV9, Kia ove godine jača svoju predanost elektrifikaciji u Europi s predstavljanjem električnog kompaktnog SUV EV3. To je dio plana ovog brenda da do 2026. ponudi potpunu ponudu električnih vozila.
"S obzirom na ključnu ulogu Europe u Kijinoj globalnoj prodaji i njezinu strategiju elektrifikacije, već ove godine predstavljamo model EV3 “ rekao je Ho Sung Song, predsjednik i izvršni direktor. „Nakon uspjeha modela EV6 i EV9 naš novi model Kia EV3 aktivno će vodit prelazak na električna vozila. Svoje napore ćemo usmjeriti u jačanje brenda Kia, u robnu marku fokusiranu na klijente, s naglaskom na poboljšanju modela i iskustava klijenata po čemu odudaramo od drugih."
Kia kao etablirana marka u Europi i dalje odlučno nastupa na tržištu i u 2023. godini je prema podacima Europskog udruženja proizvođača vozila(ACEA) ostvarila rekordnu prodaju 572.297 vozila s 4,5-postotnim tržišnim udjelom među putničkim vozilima. Prodaja elektrificiranih vozila prešla je 217.000 primjeraka, dok elektrificirani modeli predstavljaju 37,9 % Kijine prodaje.
Pored toga Kia namjerava nadgraditi moment posljednjih osam godina (2015-2023) kada se prodaja povećala za 56 %, a do 2028. godine želi dostići godišnju prodaju od 800.000 vozila s 5-postotnim tržišnim udjelom, dok bi prodaja elektrificiranih vozila trebala iznositi do 85 %.
„S našom odvažnom preobrazbom brenda mogu ponosno reći kako je Kia sada vodeći pružatelj rješenja održive mobilnosti“ rekao je Marc Hedrich, predsjednik i izvršni direktor Kia Europe. „Ova evolucija, koju pokreće naša predanost tome da smo napredni, odvažni i odgovorni, aktivirala je značajan rast i razvoj te osnažila naš položaj u djelatnosti u budućim godinama.“
Kijina strategija za budućnost je jasna: zadovoljiti potražnju na tržištu širenjem mreže punjača i buduću dodatnu ponudu novih električnih modela s mogućnošću vrlo brzog punjenja, kao i elektrifikaciju postojećih modela.
Uvođenje dodatnih inovativnih tehnologija, poput dvosmjernog punjenja (V2G, V2L, V2H), ovu će marku usmjeriti prema dodavanju dodatne vrijednosti cjelokupnom iskustvu klijenata.
Zajedno s prelaskom na održivu mobilnost Kia je i pionir u kreiranju i razvoju namjenskih električnih vozila (PBV, purpose built vehicles), cjelovitih rješenja mobilnosti, koja združuju namjeni prilagođena električna vozila s naprednim programskim rješenjima i postavlja standarde buduće mobilnosti s pametnim pristupom do potreba klijenata.
Kia također postavlja standarde u industriji s ciljem prelaska među pružatelje rješenja održive mobilnosti koja će do 2040. godine nanovo definirati transport u svijetu. Kao i EV3 i EV9 i sva ostala u budućnosti predstavljena električna vozila bit će opremljena s 10 obveznih održivih elemenata koji su reciklirani, biološko proizvedeni i bez kemikalija.
Najstariji južnokorejski automobilski div fokusirao se na pružanje zadovoljstva na svim dodirnim točkama korisničkog puta, što je za Kiju od ključnog značaja, jer nudi vozila koja su emocionalna, pouzdana, praktična i povezana. Kia omogućava podršku klijentima u realnom vremenu za rješavanje eventualnih problema s njihovim vozilom pomoću tehničkog servisnog centra. Na kraju krajeva, Kia digitalizira i vlasničko iskustvo kao i održavanje pomoću usluga MyKia za klijente i MyService za trgovce.