StoryEditorOCM
Arhivagradski mališan

Redizajnirani Peugeot 208 - lavić naoštrenih kandža

Piše PSD.
29. lipnja 2015. - 19:20
Kako vrijeme leti! Već su prošle tri godine od lansiranja Peugeota 208, a već je na hrvatsko tržište stiglo i njegovo redizajnirano izdanje koje nije donijelo previše „novitadi“.

U suštini ušminkani prednji dio s novom maskom i odbojnikom, te stražnja LED svjetla s 3D efektom glavne su karakteristike redizajna. Ovim vizualnim promjenama 208-ica je osjetno osvježena, te je postala upečatljivija i privlačnija.

Osim toga, mali lav je dobio na agresivnosti zahvaljujući novim bojama, upadljivo narančastoj, te reljefno mat srebrnoj, što je prva takva boja u serijskoj proizvodnji na našem tržištu.



Ipak, da bi ostala u trendu, osvježena 208-ica je dobila više opreme, u prvom redu one koja se odnosi na sigurnost u gradskom prometu, kao što je sustav automatskog kočenja pri brzinama do 30 km/h (Activ City Brake), kamere za pomoć pri parkiranju i sustav poluautomatskog parkiranja.

Uz to, svaki Peugeot 208 serijski je opremljen sigurnosnim sustavima (ABS, ESP, EBA, EBFD) koji su mu još ranije osigurali pet zvjezdica na EuroNCAP testu.

Novost na multimedijskom sustavu je funkcija MirrorScreen, koja korisniku omogućava prikaz funkcija pametnog telefona na zaslonu auta.



Ipak, najviše promjena krije se ispod prednje haube, gdje je osvježena kompletna paleta pogonskih agregata. Sada svi zadovoljavaju strogu normu Euro 6. Od benzinaca sada su tu 3-cilindarski 1.0-litreni PureTech motori sa 68 KS, potom 1.2-litreni PureTech s 82 i 110 KS.

Vrhunac benzinske ponude je izvedba GTi s 4-cilindarskim motorom 1.6 THP s 208 konjskih snaga. S njim 208-ica GTi ubrzava do „stotke“ za 6,7 sekundi i postiže maksimalnu brzinu od 230 km/h.

Ponuda dizelaša sastoji se od jednog BlueHDi agregata obujma 1.6 litara s tri izlazne snage od 75, 100 i 120 KS. Pri tom inačica sa 75 KS nosi titulu najštedljivijeg auta pokretanog motorom s unutarnjim sagorijevanjem uz prosječnu potrošnju goriva od samo 2 litre, što je ekvivalent emisiji CO2 od tek 79 g/km.



U ponudi su tri razine opreme: Access, Active i Allure, pri čemu će najjeftinija izvedba s benzincem od 68 KS i osnovnom opremom koštati 82.979 kuna. Za GTi model trebat će izbrojiti 161.428 kuna.

Zdravko Juričko
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
07. studeni 2024 20:30