Istodobno je i “veliki lav”, model 5008, zahvaljujući kompaktnoj karoseriji s visokom razinom udobnosti, sigurnosti i praktičnosti, kao i prilagodljivoj unutrašnjosti s pet sjedala koja se zasebno pomiču, našao put do svojih kupaca. Verzija sa sedam sjedala kod 5008-ice nudi vrhunski smještaj za dva dodatna putnika.
Najnoviji Peugeot 3008 zadržao je prednosti prethodnika, a odlikuje ga elegantan i suvremen dizajn naglašen novim svjetlima. Nova tehnološka oprema samo pojačava dojam funkcionalnosti, tako da je Head-up zaslon u boji u visini očiju vozača, te pruža informacije različitih funkcija u pravom trenutku. Nova kamera za vožnju unatrag pokazuje prostor neposredno iza vozila i tako omogućava lakše manevriranje.
Osim znatnog napretka u zaštiti putnika, francuski crossover s logom lava već u osnovnoj opremi nudi regulator i limitator brzine. Osim toga, sustav “Distance alert” pomoću radara u prednjem dijelu vozila neprestano izračunava udaljenost od vozila ispred i prikazuje ga u sekundama. U gradu, sustav za mjerenje parkirališnog prostora javlja vozaču čim nađe odgovarajuće mjesto za parkiranje. Pritom prednji i stražnji parking senzori mjere razmak između vozila i prepreke.
Ponuda motora za model 3008 vrlo je bogata, tako da crossover raspolaže gamom 1.6 i 2.0-litrenih turbodizelskih agregata sa 115, 150 i 163 KS, u kombinaciji s ručnim i automatskim mjenjačem sa šest stupnjeva prijenosa. Ponuda benzinaca sastoji se od dva 1.6-litrenog motora, pri čemu je VTi slabiji sa 120 KS, dok je snažniji THP turbobezinac sa 155 KS. Slabiji benzinac ide s ručnim 5-stupanjskim mjenjačem, a turbobenzinac sa 6-stupanjskim ručnim ili automatskim mjenjačem. Tu je i dizelski hibrid koji se sastoji od 2.0-litrenog HDi agregata snage 163 KS i elektromotora s 37 KS, u kombinaciji s pilotiranim 6-stupanjskim mjenjačem.
Sustav Grip control Sustav Grip control omogućava 3008-ici upotrebljivost i u situacijama lošeg prianjanja. Sustav rabi elektroničke komponente koje su već ugrađene u vozilo i uparen je s Michelin gumama Latitude Tour HP “Mud&Snow” veličine 215/60 R16. Sustav se prilagođava vrsti podloge djelujući na prednje kotače, ostavljajući vozaču potpuni nadzor nad vozilom. Prekidačem na središnjoj konzoli može odabrati način rada sustava za određene uvjete: Snow, Mud, SAND, ESP off. |
Peugeot 5008 Kod Peugeota 5008 potpuno je novi prednji kraj koji preuzima obilježja brenda. Prednja svjetla visoke tehnologije savršeno se uklapaju u ostatak karoserije. Opremljenije verzije imaju ksenon svjetla, čija se visina automatski prilagođava opterećenju automobila, a snop svjetlosti usmjeren je prema unutrašnjim dijelovima zavoja.Na donjem dijelu smještena su dnevna svjetla i pokazivači smjera, a napravljeni su u LED tehnologiji. Model 5008 s čistim dizajnerskim linijama izgleda kao da je uvijek u pokretu, dok poklopac motora i vjetrobran režu zrak na najučinkovitiji način, tako da je koeficijent otpora zraka smanjen na 0,29. Duljinom od 453 cm i i širinom od 184 cm, model 5008 putnicima osigurava visoku razinu udobnosti, ali i veliki prtljažnik. Kada su sjedala iz trećeg reda izvađena, prtljažnik je obujma od 758 do 823 litre, što ovisi o položaju kliznih sjedala. Bez drugog reda sjedala taj prostor raste na 2506 litara. Peugeot 5008, isto kao i model 3008, obiluje tehnološkim novitetima i sustavima za sigurnost, od cijelog niza zračnih jastuka, električne ručne kočnice, ESP-a, Hill Assista, sustava “Distance alert” s radarom za održavanje razmaka, Head-up displejem... Ponuda motora je slična onoj u 3008-ici, tako da se ugrađuju dizelski agregati snage između 115 i 163 KS, dok je u 5008-ici jedini benzinac VTi sa 120 KS. |
Cijene od 145.754 kune Najjeftiniji model Peugeota 5008 s VTi benzincem sa 120 KS i osnovnim paketom Access košta 145.754 kune, dok je najskuplja inačica s 2.0-litrenim HDi agregatom od 163 KS, automatskim mjenjačem i paketom Active koja zapada 213.462 kune. Model 3008 ima tri paketa opreme (Access, Active i Allure), a početna cijena ovog automobila je 150.242 kune (1.6 VTi sa 120 KS i oprema Access). Najskuplja verzija je s 2.0-litrenim HDi aagregatom sa 163 KS, automatskim mjenjačem i paketom Allure, te zapada 229.314 kuna. |