Već na prvi pogled GT inačica 308-ice privlači pažnju snažnim dizajnom i izvanrednom izvedbom, ali i voznim karakteristikama tako da se očekuje da će „lav u sprintericama“ opasno zaprijetiti konkurenciji. Osim u hatchback verziji, GT inačica dolazi i kao karavan, naravno s istim motorima.
Prednji dio sportske verzije 308-ice vizualno izgleda nešto drukčije nego kod „civilne“ inačice, pri čemu je logo lava smješten na rešetki s tri horizontalne letvice na masci hladnjaka. LED dnevna svjetla su neizostavni dio serijske opreme, dok prednja svjetla sadrže 62 svjetleće diode.
Pokazivači smjera su ekskluziva jer rade na sekvencionalnom principu, pokazujući smjer kretanja iznutra prema van. Stražnja svjetla su kao i kod standardne 308-ice, tako da u mraku svijetle poput kandže.
Automobil leži na 18-colnim kotačima, dok su prednji diskovi kočnica promjera 330 mm, a stražnji 268 mm kako bi što bolje zaustavljali razgoropađenog lava.
Unutrašnjost, koja je i dalje zadržala i-cocpit, odražava sportsku notu GT inačice. Ergonomija kokpita je na zavidnoj razini, a upravljač manjih dimenzija i spuštena instrument-ploča olakšavaju vozaču da se fokusira na cestu.
Instrumenti su u crveno-crnoj boji, dok su crvenim koncem prošivene obloge na vratima, obruč upravljača na čijem se donjem ravnom dijelu kočoperi GT znak, ručica mjenjača, kao i rub instrument-ploče.
U ponudi su dva motora, po jedan trubonezinac i turbodizelaš, sa start/stop sustavom. Snažniji agregat je 1.6-litreni THP turbobenzinac obujma 1598 ccm koji istiskuje 205 KS uz okretni moment od 285 Nm između 1750 i 4500 „điri“.
S ovim motorom razvijenim u suradnji s BMW-om sportska inačica 308-ice sprinta od 0 do 100 km/h za 7,5 sekundi uz prosječnu potrošnju od 5,6 l/100 km što je ekvivalent emisiji CO2 od 130 g/km. Ovaj 4-cilindarski motor uparen je sa ručnim mjenjačem sa šest stupnjeva prijenosa.
Slabiji motor je 2.0-litreni HDi turbodizelaš obujma 1997 ccm koji ima 180 KS, ali i ogroman okretni moment od čak 400 Nm pri samo 2000 „điri“.
Ovaj turbodizelaš može biti uparen i sa automatskim sekvencijalnim mjenjačem sa šest stupnjeva prijenosa, gdje se brzine mogu mijenjati i uz pomoć malih poluga smještenih ispod kola upravljača. Njegova prosječna potrošnja je samo 4,0 l/100 km što znači da ima emisiju CO2 od samo 103 g/km.
Zahvaljujući velikom okretnom momentu ovaj agregat je vrlo elastičan tako da u petoj brzini, od 80 do 120 km/h ubrzava za 5,5 sekundi. GT verzija ima i varijabilni električni servo što još više poboljšava odaziv upravljača.
Drive Sport Pack dolazi kao standardni dio opreme s oba motora, a pojačava sportski doživljaj u vožnji. Instrumenti su osvijetljeni crvenom bojom, a sama instrument ploča pokazuje snagu i isporučeni moment, turbo pritisak...
Novi GT nudi i različite sustave pomoći vozaču kao što su Dynamic Cruise Control – tempomat koji automatski održava i podešava brzinu kako bi se izbjegao nalet na vozilo ispred, Emergency Collision Alert System – vizualno i zvučno upozorenje kako bi se spriječio sudar, te Emergency Collision Braking System - pravovremeni pritisak na kočnicu radi izbjegavanja sudara. Tu je i sustav pomoći za detektiranje vozila u mrtvom kutu.