Pod motom "Cijeli svijet za jedan cilj!" u nedjelju je u Zadru startala međunarodna utrka Wings for Life World Run. Ovo je deseti put da se ova hvalevrijedna manifestacija održava u Zadru, ali i u još 165 zemalja svijeta. Utrka je u svim zemljama startala u isto vrijeme, a sa zadarske Liburnske obale krenulo je 6.500 ljudi, dok se ukupni broj natjecatelja u cijelom svijetu penje preko 200 tisuća.
Ono što svake godine obilježi zadarsku utrku je nevjerojatna atmosfera i pozitivna emocija koja obuzme grad.
Trčanjem se prikupljaju sredstava za neprofitnu zakladu Wings for Life čija je misija pronaći lijek za ozljede leđne moždine.
- Osmijeh! Po tome se prepoznaju svi sudionici današnje utrke u Zadru. Najljepsa, najplemenitija i najveca jubilarna deseta po redu utrka Wings for Life je ponovo u našem Zadru. Ponosni smo na ovu priču koja traje toliko godina, kazao je gradonačelnik Zadra Branko Dukić koji je i sam bio sudionik utrke. Uz gradonačelnika Zadra, na startu su se mogla vidjeti i druga politički poznata lica poput ministra regionalnoga razvoja i fondova EU Šime Erlića.
U zadarskoj utrci trčao je i hrvatski jedriličar, olimpijski, svjetski i europski prvak iz Zadra Šime Fantela.
- Wings for Life jedna je od najljepših stvari koja se događa u Zadru. Neću se razbiti, ali ću napraviti dobar trening. Gađat ću deset kilometara što je norma u fizičkim pripremama za jedriličarska natjecanja, kazao je Fantela koji se priprema za Olimpijske igre u Parizu sljedeće godine.
U zadarskoj utrci sudjelovala je i višestruka pobjednica Wings for Life-a Nikolina Šustić Stanković koja je trčala zajedno sa svojom sestrom, ali i konkurenticom Natašom.
Wings for Life World Run je jedinstvena utrka, jer ne samo što se ističe svojim humanitarnom karakterom, odnosno trčanjem za one koji ne mogu, već je i format natjecanja nešto sasvim drukčije od uobičajenog.
Naime, na ovoj međunarodnoj utrci ne postoji ciljna linija, već na stazu izlazi presretački automobil, sa zadatkom uloviti sve natjecatelje. Catcher car daje sudionicima utrke pola sata prednosti prije nego pokrene svoj motor, nakon čega polako kreće u lov, povećavajući brzinu nakon svakog sata provedenog na cesti. Ove godine su zadatak "hvatanja" natjecatelja odradili hrvatski relijaši Juraj Šebalj i Karlo Golub.
Cijela utrka ne bi mogla proći "glatko" bez junaka iz sjene, točnije volontera kojih je ove godine bilo preko 700.