'Samo najbolje iz mora' slogan je zadarske specijalizirane maloprodajne trgovine za svježu i smrznutu ribu te plodove mora pod nazivom DI Maris. Njihove lignje, sipe, hobotnice, jastozi, grdobine, gavuni, inćuni itd. već su poznati Zadranima, a mogu se pronaći na gradskoj ribarnici, u City Galleriji i Maraska parku. Kako bi ribu i riblje specijalitete još više približili mlađim dobnim skupinama, potaknuli pozitivne trendove, promicali zdravu prehranu, ali i isprobali novi, sve popularniji vid oglašavanja, tvrtka DI Maris odlučila se fokusirati na društvene mreže. Tako su prije otprilike godinu dana dogovorili suradnju sa zagrebačkom blogericom Nikolinom Dianežević, sa živopisnog bloga The Slice of Life.
- Kontaktirali su me iz same tvrtke te mi na temelju mojih radova i fotografija objavljenih na blogu i Instagramu, ponudili suradnju. Ovakve i slične suradnje su san svakog blogera i zaljubljenika u hranu. Dokaz su da naše tvrtke počinju sve više cijeniti rad blogera. U takvim suradnjama koje su u Hrvatskoj još prilično rijetke u odnosu na inozemstvo, tvrtka u food blogeru pronalazi i kreatora recepta, i kuhara, i fotografa hrane, te nekoga tko već ima određenu količinu pratitelja na društvenim mrežama - te samim time i tvrtka preko blogera može širiti svoj krug pratitelja, objašnjava Nikolina.
Uz to, često suradnje tvrtki i blogera daju bolji rezultat nego što bi se dobio komercijalnim snimanjem u kojem nerijetko sudjeluje cijeli tim ljudi, upravo zbog velike angažiranosti blogerice u sam proces.
- Mi food blogeri to radimo iz ljubavi prema hrani i sa srcem. Rezultat je odličan jer u ovakvim situacijama bloger biva plaćen za ono što najviše voli raditi - stvarati u svojoj kuhinji i fotografirati. U svakom slučaju, to je "win-win" situacija, kaže Nikolina.
Ovom suradnjom zadovoljni su i iz DI Marisa, potvrdio nam je to voditelj maloprodaje Luka Bolić, jer uspijevaju svoje proizvode prezentirati širokim masama, i to na jedan novi, inovativan, inspirativan i oku privlačan način.
- Reakcije naših "pratitelja" i "prijatelja" na Instagramu i Facebooku su apsolutno pozitivne jer su i oni prihvatili naš brand kao brand budućnosti. Preko Nikolininog bloga trudimo se inspirirati ljude da pokušaju kopirati jelo koje smo mi prezentirali, tvrdi Luka.
Upustite se i vi u kopiranje jednog ukusnog, egzotičnog morskog jela koje je proizašlo iz ove suradnje. Radi se o dvobojnoj frituri u tempuri, točnije ribicama koje se pohaju u frituri obojanoj prirodnim bojilima - ciklom i sipinim crnilom, a poslužene su sa sotiranom blitvom i džemom od naranče - definitivno jelo za prave gurmane!
Više recepata na ponuđenom linku: https://dimarisblog.wordpress.com