Kao izrazito društveno odgovorna kompanija, "Tommy" ulaže velika sredstva na ime sponzorstava sportskih klubova. Rado pomažu i HNK Hajduk, KK Zadar, VK Jug, OK Kaštela, ali i podupiru humanitarne, kulturne i tradicijske događaje i organizacije.
Ovaj put se sve to preklopilo u jedno, a sve s istim ciljem – pomoći najslabijima, najnježnijima, najpotrebitijima, pomoći djeci.
Sigurno znate za hvalevrijednu akciju koju je "Tommy" pokrenuo, a koja, napominjemo, traje još deset dana, akciju pod nazivom "Budi prijatelj djece". Cilj je dio sredstava od svakog prodanog proizvoda, posebno odabranog i posebno označenog na polici, donirati splitskoj Klinici za dječje bolesti.
Prepoznavši vrijednost u toj donacijskoj rijeci, hrvatski sportski klubovi su se priključili pozivajući sve da se uključe u ovu hvalevrijednu akciju koja traje do 21. ožujka. Nogometaši Hajduka, vaterpolisti Juga, košarkaši Zadra, odbojkašice Kaštela su i sami kupnjom određenih proizvoda iz asortimana dječje njege i kozmetike, koji su posebno označeni na policama "Tommyjevih" trgovina, odlučili biti dijelom akcije.
"Tommyjevi" kupci uvijek su pokazivali izraženu svijet, posebno su osjetljivi kada su djeca u pitanju, pa ne treba sumnjati da će zahvaljujući njima ponovno biti prikupljena značajna sredstva koja će pomoći još kvalitetnijoj skrbi o mališanima koji dio svoga djetinjstva moraju provesti u bolničkoj postelji. Tvrtka "Tommy" postala je ne samo partner, nego i prijatelj Klinike za dječje bolesti, koja ima središnji, strateški položaj budući da skrbi o životno ugroženoj djeci iz četiriju dalmatinskih županija i većeg dijela Hercegovine.
Ovogodišnji nastavak akcije, koja je lani pokrenuta u suradnji s Klinikom za dječje bolesti KBC-a Split, donosi povećan broj artikala koji se nalaze u akciji kako bi se prikupio što veći iznos za donaciju. Kupnjom barem jednog od preko 300 proizvoda iz asortimana dječje njege i kozmetike, koji su posebno označeni u prodajnim prostorima, prikupljaju se sredstva za donacijski fond koji će u cijelosti biti uručen Pedijatriji splitskoga KBC-a. Akcija se provodi u svim "Tommy" poslovnicama, na teritoriju cijele Hrvatske, uz suglasnost Ministarstva zdravstva Republike Hrvatske, i samo je jedna u nizu aktivnosti te tvrtke kojima podupiru humanitarne i opće korisne projekte.
A mi vas podsjećamo kako je od novca prikupljenog u prošlogodišnjoj akciji Klinika za dječje bolesti uspjela dovršiti oplemenjivanje prostora za boravak djece i njihovih roditelja. Uspjeli su urediti Odjel za novorođenčad i nasljedne bolesti metabolizma, koji ima pet soba i 15 kreveta.