U četvrtak 30. ožujka u Milanu je za talijanske medije održana značajna turistička prezentacija eno-gastro mogućnosti Zadarske županije u prostorima La Scuola de la Cucina Italiana - brenda renomiranog travel izdavača Condé Nast u Milanu, mjesta raznih eno-gastro okupljanja.
U suradnji s Predstavništvom Hrvatske turističke zajednice u Milanu i uz podršku partnera, Turistička zajednica Zadarske županije je ovu prezentaciju održala s ciljem predstavljanja županije kao destinacije održivog turizma, promocije dalmatinskog načina života kroz hranu kombinirajući nove trendove u gastronomiji s kulinarskom tradicijom i običajima ovoga kraja.
Zadarska se županija, uz turistički dio, predstavila kroz lokalne namirnice i proizvode koje je talijanskim influenserima i specijaliziranim medijima predstavio chef Josip Vrsaljko, prvo kroz malu školu kuhanja, a potom i „cooking show“ od pet slijeda na kojima su se spremala, a potom i degustirala jela od ribe i morskih plodova, paškog sira i skute, začinjena maslinovim uljem i drugim lokalno uzgojenim začinima. Vrhunska su jela pratila uparena vina iz Zadarske županije koja su osigurali partneri iz udruge Vinara Zadarske županije, a za prezentaciju je bio zadužen sommelier Renato Todesca. Početak događanja je u znak dobrodošlice uveličan pjenušcem, dok je za desert servirana Molatska torta od rogača s marmeladom od smokava.
Tim je povodom direktorica Mihaela Kadija izjavila:
- Nastavno na program razvoja eno-gastro turizma, odnosno brendiranja regije kao eno-gastro destinacije koji smo započeli u prošloj godini, jedna od ključnih točaka u programu rada za ovu godinu jest predstavljanje naše turističke regije kroz eno-gastronomiju. Započeli smo takvim aktivnostim na sajmovima, a sada nastavljamo kroz zanimljive prezentacije na našim bliskim emitivnim tržištima. Talijani, kao poznati ljubitelji odlične hrane i pića, ali i našeg podneblja, posebice otoka, pokazali su izniman interes za ovo događanje, o čemu svjedoči i nazočnost četrdesetak oduševljenih influensera i predstavnika medija od kojih neki broje više stotina tisuća pratitelja - kazala je Kadija.
Na prezentaciji su nazočili odabrani novinari TV i printanih medija, poznati influnseri i food bloggeri (predstavnici TV kuća RAI i Mediaset, lifestyle časopisa F, ugledna dnevna izdanja Il Sole 24 Ore i Corriere della Sera, mediji izdanja Condé Nast poput Condé Nast Traveler, LaCucina Italiana, Vanitiy Fair, turistička izdanja Bell’Europa, In Viaggio, B2B časopisi Travel Quotidiano, Trend, TTG, L’Agenzia di Viaggi, specijalizirani magazini za nautiku i kamping Il Giornale della Vela, Caravan e Camper i mnogi drugi koji prate eno-gastro segment).
Drago nam je da je TZ Zadarske županije prepoznala važnost talijanskog tržišta te da svojom promidžbenim aktivnostima kontinuirano i aktivno radi na vidljivosti i prepoznatljivosti destinacije, istaknula je Viviana Vukelić, direktorica Predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Italiji, a događaju je nazočio i generalni konzul Republike Hrvatske u Milanu, gospodin Stjepan Ribić.
Kao partneri u ovoj zanimljivoj prezentaciji u Milanu sudjelovale su tvrtke iz Zadarske županije i to Paška sirana, Marfish, Solana Nin, 2Štorije, Stigma šafran, Adriatic Shell, Ribarska zadruga Omega3, Vina Bora, Poljoprivredna zadruga Mas-Vin, Kraljevski vinogradi, Vinarija Degarra, Vinarija Fiolić, te Šinjorina Smokva.