StoryEditorOCM
RegionalULOG 7 MILIJUNA EURA

Fun park Biograd postaje - Dalmaland! Gradi se veliki aquapark s adrenalinskim toboganima, bazenima, umjetnim valovima i pješčanim plažama...

Piše M.Kalajžić
22. veljače 2023. - 19:42

Širi se Fun park Biograd gradnjom novoga zabavnog dijela Dalmaland. Radovi na novom vodenom parku počeli su još prošle godine, a skupa s njim postojeći bi se zabavni park pod brandom Dalmaland trebao prostirati na više od 6,5 hektara, od čega 4,5 hektara postojećeg Fun parka i oko 2 hektara aquaparka. Novim konceptom planirano je povećanje broja posjetitelja za 50 do 60 posto već ove godine, uz veću potrošnju s novim sadržajima koji se uvode, sa snažnijom ulogom gastronomije, te radnim vremenom koje će sada trajati cijeli dan.

image

Fun park Biograd postaje Dalmaland

Fun Park Biograd/

Posjetitelji iz Dalmacije, pa i iz čitave Hrvatske, moći će dolaziti na dnevni izlet, poput odlaska na Plitvice, Krku ili Kornate. Može će provesti nekoliko sati na bazenima, adrenalinskim toboganima, u ugostiteljskim objektima, na koktelima i sl., te poslijepodne nastaviti zabavu u zabavnom parku koji nudi različite adrenalinske vožnje, kuće strave, laganije vožnje za djecu, različite igre itd. Dobivamo zaokruženi koncept kakav ne postoji u Hrvatskoj. Postajemo centralno takvo mjesto u Dalmaciji, koje će Biograd, Zadar i zadarsku regiju učiniti atraktivnijom. U skoro vrijeme Dalmaland može postati i glavni motiv dolaska u samu destinaciju zbog svoje specifične i jedinstvene marketinške pozicije. Takvih parkova nema puno čak niti u Europi. Neki s kojima se možemo uspoređivati su PortAventura u Španjolskoj ili Europa-park u Njemačkoj. To su nešto veći parkovi, ali i naš je jedinstvena turistička ponuda u Hrvatskoj – kaže Josip Zurak, stručnjak za marketing Dalmalanda.

Samo novo ime, ističe, sugerira da se radi o turističkoj ponudi na razini Dalmacije. U rasponu od dva ili tri sata vožnje do zabavnog parka, što je realna procjena za odlazak na dnevni izlet, računa se da postoji i do deset milijuna potencijalnih posjetitelja. Osim toga, novim imenom branda željelo se istaknuti kulturni identitet Dalmacije, među ostalim i vizualnim aspektom dalmatinera – dalmatinskog psa čiji će lik igrati važnu ulogu u biogradskom Dalmalandu.

Prošle je godine Fun park Biograd bilježio 80 tisuća posjeta, u planu je da taj broj ove sezone bude udvostručen. Postojeći Fun park otvara svoja vrata 28. travnja, dok će vodeni park biti otvoren početkom lipnja. Investicija je vrijedna i do 7,5 milijuna eura, a vlasnici zabavnog parka, domaći poduzetnik Darko Eškinja, vlasnik Bure Commerca i vlasnik Mirnovca Franjo Koletić odlučni su da unaprijede Dalmaland i stvore od njega prepoznatljiv brend.

image

Fun park Biograd postaje Dalmaland

Fun Park Biograd/

Budući aquapark nudit će nekoliko vrsta atrakcija, devet različitih tobogana, od obiteljskih do adrenalinskih. Neki će imati elemente slobodnog pada s velikom brzinom, drugi će sadržavati vizualne efekte kroz tunele s nadrealnim iskustvima. Na nekim će se toboganima odjednom moći spuštati nekoliko ljudi velikom brzinom s mjerenjem najbržih vremena, dok će drugi tobogani nuditi adrenalinski vrtlog, iz kojega se posjetitelji opet posebnim toboganima spuštaju do samog bazena. Predviđena su i dva dječja područja s bazenima, prikladnih za manju djecu s manjom dubinom tako da ih roditelji mogu uvijek imati na oku. Predviđeni su i bazeni za skokove u vodu s tri razine odskočne daske, hidromasažni bazen sa spa wellness sadržajima i jedan „superbazen“ sa simulacijom valova na pješčanoj plaži koja podsjeća ma Karibe, s mogućnostima različitih animacija. Neće nedostajati niti ugostiteljskih sadržaja u obliku kafića u ambijentalnoj spilji s replikom potopljenog broda i atmosferskim svjetlom u coctail baru, te launge bar sa sunčalištem i „fjaka đirem“ pored umjetnog zaljeva… Uglavnom za svakoga po nešto, od zabave za djecu do visokoadrenalinskih sadržaja za mlade (avan)turiste.

Za brending angažirali mlade zadarske tvrtke

Istaknuo bih napore in-house tima u području marketinga, ljudskih resursa, financija i ugostiteljstva koji vrijedno radi da bi sve segmente Dalmalanda posložili prije otvaranja. Uz to, za branding i design dio povezali smo se s mladim zadarskim tvrtkama koje nam pomažu da komunikacijski cijeli koncept parka dignemo na novu razinu i posjetiteljima stvorimo osjećaj iznimne ugode, istinske zabave i pripadanja Dalmalandu i Dalmaciji - naglašava Zurak.

16. studeni 2024 03:26