StoryEditorOCM
PromoDI MARIS RIBARNICE NOVOG DOBA

Razvili smo hit-proizvod u kojem je očišćena sipa smrznuta u kockice. Jednostavno, praktično i zdravo!

5. kolovoza 2017. - 00:00
marikomerc10-030817

Na što prvo pomislite kada zaželite pojesti kvalitetnu ribu? Na odlazak u lokalnu ribarnicu, u trgovački centar, na smrznutu ili pak svježu ribu? Padne li vam na pamet neki poseban brend? Zadarska tvrtka DI Maris na vrlo inovativan način, kroz razvoj interaktivne prodavaonice ribe želi kod građana, posebice mladih, postići upravo to - da kada pomislite na kvalitetne riblje specijalitete, pomislite na njihov brand. U njihovoj ponudi od 150 proizvoda, od jadranske srdele do jastoga sa Bahama, svatko može pronaći nešto po vlastitom guštu.

DI Maris se razvio prije nekoliko godina iz matične firme Marikomerc u Zadru koja je specijalizirana za trgovinu, distribuciju, preradu i pakiranje svježe i smrznute ribe te plodova mora. Kada su u Marikomercu vlasnici prepoznali potencijal maloprodajnih dućana okrenuli su se njihovom brendiranju i stvaranju novog koncepta trgovine ribom.
- Na gradskoj ribarnici, u City Galleriji i Maraska parku građani Zadra sada mogu kupiti naše proizvode, zapakirane i u rinfuzi. Razvili smo interaktivne dućane u kojem kupci mogu utjecati i na ponudu proizvoda - mogu predlagati svoje ideje koje ćemo mi putem društvenih mreža prezentirati drugima i razviti one za koje ljudi pokažu najviše interesa. Na primjer, jedan nam se kupac žalio na mukotrpno čišćenje sipe, pa smo razvili proizvod u kojem je očišćena sipa smrznuta u kockice. Jednostavno, praktično i zdravo, rekao nam je Ivan Dell'Orco - vlasnik DI Marisa, naglasivši kako tvrtka svake godine bilježi rast od čak 20 posto.

- Ključ uspjeha je zasigurno ulaganje u zaposlenike i njihovu edukaciju. Na mjesečnoj bazi, izuzev ljeta kada je najužurbanije, provodimo edukaciju prodavača u maloprodaji. Svaki puta izdvojimo oko 5 artikala i educiramo ih o njima, gdje i kako je ulovljen, kako se priprema te kako da savjetuju kupca da maksimalno dobro iskoristi određeni proizvod, opisuje Luka Bolić, voditelj cjelokupnog DI Maris projekta i maloprodaje čiji je najveći cilj približiti ribu i riblje specijalitete mlađim dobnim skupinama te potaknuti pozitivne trendove.

Kako je kultura kuhanja kod mladih danas u opadanju, svojim novim konceptom iz DI Marisa pokušavaju doprijeti do njih - veselim bojama brenda, šarolikom ponudom, suradnjom sa blogerima, oglašavanjem preko društvenih mreža...

- Suradnja s blogericom Nikolinom Dianežević sa bloga The Slice of Life pokazala se izrazito pozitivnom. Naša se mreža kupaca proširila - blogeri na jednostavan i ležeran način znaju prezentirati jelo, a da cijela priča profesionalno izgleda, tvrdi Luka Bolić uz napomenu da će se u razvijanju brenda uskoro okrenuti i radionicama kuhanja uz blogere i vrhunske chefove u pripremi DI Maris lignji, sipi, hobotnica, jastoga, grdobina, gavuna, inćuna i ostalih proizvoda. Iz DI Marisa svjesni su kako u svijesti građana još uvijek postoji averzija prema smrznutoj i uvoznoj ribi.

- Težimo tome da imamo sve više domaćih proizvoda, ali oni su skuplji, a nisu nužno kvalitetniji. Po iskustvu koje imam u veleprodaji, znam da je sam proizvod u sezoni teško dostupan. Količine ni približno nisu dostatne za naše potrebe, zato često sirovine uvozimo, a kad god smo u prilici radimo s jadranskim proizvodima, objašnjava Ivan Dell'Orco koji smatra da su trgovački centri narušili imidž smrznutoj ribi jer plasiraju proizvode niske kvalitete za nisku cijenu, a često i dovode kupce u zabludu sa lažnim nazivima ribe. Napominje i to da je svježa riba zdravija od smrznute u onom trenutku kada je izvađena iz mora, no nju čeka dug put od mora do krajnjeg kupca i često je neadekvatno transportirana. Zbog toga je smrznuta riba na tržištu ispravnija od 'svježe'.

- Nama je važno da kupcu pružimo najbolji omjer cijene i kvalitete i da s njim razvijemo prisan odnos, da nam vjeruje i da kad se poželi kvalitetne ribe, da se sjeti nas - kaže Dell'Orco. Svoje trgovine planiraju otvoriti i duž jadranske obale, a postoji već i kompletno razrađen koncept web prodaje. Zanimljivo je da uskoro u prodaju stižu i popularni burgeri od hobotnice, miješane ribe i tune. Novinarsku znatiželju ipak je najviše zanimalo koji je proizvod njima osobno najdraži:
- Ne mogu izdvojiti jedan pa ću vam odgovoriti da su to slani inćuni i škampi jer ih obožavam na buzaru, rekao nam je Luka, a Ivan je pak najviše pohvalio salatu od hobotnice i filet bakalara.

16. studeni 2024 09:06