StoryEditorOCM
KalelargaNA ADVENTU U ZADRU

Predstavljen projekt Made In Land: glavni su mu aduti bili prisnac, crno vino, sir kolan, zadarske pučke nošnje i klapska pjesma

Piše Zadarski.hr
23. prosinca 2021. - 17:43

Prisnac, crno vino, sir kolan, zadarske pučke nošnje i klapska pjesma – bili su glavni aduti javnog događanja projekta Made In Land, koji je proteklog vikenda u najboljem svjetlu predstavljen u sklopu Adventa u Zadru. Budući da su ovim proizvodima potaknuta i ujedinjena sva osjetila posjetitelja, istovremeno je napravljen prvi korak prema otključavanju povijesti i same potrage za petim elementom, čemu i cijeli projekt Made In Land teži.

Uz predstavnike projektnog tima Sveučilišta u Zadru, štand projekta Made In Land je svojim konceptom zaokupio pažnju brojnih prolaznika, dajući im uvid u sve što zadarsko zaleđe krije u turističkoj ponudi. Advent u Zadru je privukao mnoštvo posjetitelja, od stranih turista do lokalnog stanovništva iz Zadra i okolice, stoga ih je većina navratila i na Made In Land štand, pokazujući zanimanje za kulturnom i prirodnom baštinom – okusima, bojama, mirisima i specifičnim zvukom. Tako su isprobali domaći benkovački prisnac, ukusnu tradicionalnu vrstu pite od vrhnja i sira, crno vino iz Nadina, koje svoju pitkost zahvaljuje punoći okusa i slatkim notama, te miješana klapa KUD-a Zadarski tanac, koja je svojim narodnim nošnjama i zvonkim glasovima upotpunila doživljaj povezanosti obale i zaleđa.

“Ovo nam je najbolji dio cijelog Adventa!”, “Gdje se mogu pronaći ovi proizvodi?”, “Zašto se tradicionalna jela poput prisnaca ne mogu pronaći u redovnoj ponudi naših pekarnica?” i “Što projekt Made In Land može poduzeti po pitanju promocije i poboljšanja dostupnosti naše kulturne i prirodne baštine?”. Ovo su samo neka pitanja kojima su posjetitelji obasipali izlagače, dok su degustirali tradicionalne prehrambene proizvode i imali privilegiju uživati u klapskoj pjesmi. Djeca, mladi, umirovljenici i drugi izlagači sa zadarskog Adventa – nitko nije ostao ravnodušan na ponudu, koja s ovakvim inicijativama može postati zastupljenija u turističkoj ponudi Zadarske županije. Naime, u komunikaciji s posjetiteljima je stavljen naglasak na baštini koja može samo unaprijediti iskustvo svakog turista, jer upravo peti element projekta Made In Land simbolično predstavlja doživljaj, odnosno kombinaciju osjeta, koja se ne može opisati, nego samo iskusiti.

30. studeni 2024 02:51