Jednako kao i lani, prije nekoliko dana Facebook je poharala lažna nagradna igra stranice Lidl HR koja je podijeljena više od tisuću puta.
- Dobar dan i ove godine kao i prosle, pravimo jednu nagradnu igru sto se tiče Lidl SuperMarketa. Dijelimo 50 vaucera vrednosti 500 kn - piše na neslužbenoj Lidlovoj stranici, koja je kreirana taj isti dan. Ipak, prošle je godine s istoimenog profila također bila objavljena nagradna igra kojom su prevaranti pokušavali doći do osobnih podataka građana.
Kao i tada, popularni trgovački lanac promptno je reagirao i ove godine te je na svojoj službenoj stranici na društvenoj mreži upozorio kupce.
- Poštovani kupci, zbog pojave lažne stranice trgovine Lidl pod nazivom Lidl HR, s kojom se lažno predstavljaju i dijele nagrade, upozoravamo vas kako je ovo JEDINA službena stranica Lidla. Kako bi osigurali svoju vjerodostojnost i zaštitili vas od prijevara, lažna stranica je prijavljena – napisali su dan nakon lažnog oglasa iz Lidla.