Privatni album
Našli smo kuću za odmor koja bi bila san svakog iznajmljivača, ako ne poradi luksuznosti objekta, onda makar zbog činjenice da svoje kapacitete puni čak devet mjeseci u godini. I što je već prve sezone od puštanja u promet, a ovo će joj biti treća, bilježila popunjenost od preko 180 dana, piše Slobodna Dalmacija.
A kada otkrijemo da se do njenih ulaznih vrata gost mora prošetati, jer auto mora ostaviti 150 metara niže, tada se već postavlja pitanje tajne njenog uspjeha.
- Činjenica je da su kuće s bazenom prilično tražena roba, posebice one s kapacitetom za četiri do šest osoba. A s obzirom na to da svake godine bilježimo popunjenost od nekih 200 dana, s ponosom mogu potvrditi kako makarska Vila Keti ulazi u vrh najpopunjenijih hrvatskih kuća.
Tajna našeg uspjeha leži u dobroj priči, a dobra priča se veže i uz odličan marketing. Možda je zanimljivo to što taj dio posla odrađujemo sami – kaže njen vlasnik, poznati makarski mladi poduzetnik Zoran Premeru.
A kada kaže samo, tada misli na sebe i svoju obitelj koja je na sebe preuzela 80 posto bookinga. 20 posto su povjerili agencijama. Našli su dobar recept koji je kuću na obroncima makarskog Velikog brda, u zaseoku Prodani već godinama svrstava u hit ponudu.
Njihovi su gosti, kaže vlasnik, većinom Nijemci, obitelji s djecom, starosti od 30 do 50 godina. A zanimljivo je i kako neki od njih Vilu Keti bukiraju čak i dvije godine unaprijed.
- Kuća je jako tražena jer se nalazi na osami, u apsolutnom miru i tišini, okružena netaknutom prirodom i ispod samog Biokova. A da je odlično tražena pokazuje i podatak od već 70 bookiranih dana za aktualnu sezonu, koje su nam rezervirali stari gosti. U ovogodišnjoj sezoni imamo prodanih 161 dan, prvi su nam gosti stigli već 1. travnja, a većinu termina rasprodamo već do 1. siječnja – kaže Zoran.
Privatni album
Kako prezentirati?
E tu dolazimo do biti, činjenice da se Vila Keti nečim ipak istaknula u moru kuća koje se na raznim oglasnicima nude zainteresiranim gostima. Zoran kao iskusni poduzetnik vrlo dobro znade kako potencijalnom gostu već na prvu loptu mora i privući, i zadržati pažnju kako bi ga dovukao na svoj teren. A da bi tako nešto postigao u prejakoj konkurenciji morao je smisliti lukav način prezentacije.
Shvatio je kako kuću prodaje priča, a da bi ona bila dobra, morao je do savršenosti izbrusiti sve njene elemente. - Najvažnije je ne štedjeti na fotografijama, one moraju biti odlične, jasne, pune detalja, mamaca koji će privući pažnju gosta. I to toliko da mu već na prvu bude želju boravka u našem prostoru. Kuću sam slikao barem deset puta dok nisam bio posve zadovoljan fotografijama.
Bitno mi je bilo da se na fotkama vidi život, detalji, hrana na tanjuru, naše privatne stvari. Gosti moraju dobiti dojam topline, osjećaj kao da tu netko živi. Iako mi u toj kući stvarno kao i obitelj vrlo često dolazimo i uživamo u odmoru. Jako se puno oglašavam, velika sredstva ulažem u reklamu i držim kako mi je bez obzira na iznos koji ulažem u tako nešto, sve to još puno isplatljivije nego da se oglašavam preko agencija – kaže Premeru.
Drži kako si kod agencije samo jedan obični iznajmljivački broj. On se želio drugačije prikazati, pa gostu uz online prezentaciju uvijek ispriča priču punu zanimljivosti, čitav marketing zapravo okrećući na jedan drugačiji način. A jedna od zanimljivosti je vezana uz činjenicu da je vikendicu sagradio njegov otac kako bi uživao u slobodnim trenucima. S nekim godinama kuća mu je počela donositi posla više nego što je mogao obavljati pa je darovao sinu Zoranu.
Otac se, kaže Zoran, danas opušta ribareći, a nerijetko i sam uživa u tišini imanja na Velikom brdu. A brigu oko nje preuzeo je sin kojem je vikendica odmah postala mjesto u kojem je pronašao odmor od posla.
Privatni album
Projekt pun detalja
- Danas se svima negdje žuri, gotovo da nismo u mogućnosti naći vremena za sebe. Uvijek je nešto važnije, nešto što se ispriječi pred kvalitetnim odmorom. Posao koji radim je izrazito zahtjevan, uključuje cjelodnevni aranžman s mnogo putovanja i izbivanja od kuće.
Vrlo često i kada imam slobodnu nedjelju, opet me čitav dan i u kući ponese posao. Jednostavno se ne možeš isključiti samo zato što je nedjelja.
Onda sam shvatio kako se za svoje slobodno vrijeme moram negdje maknuti, a mir sam pronašao u našoj vikendici. Nekoliko minuta od Makarske, a opet na osami okruženoj maslinicima – kaže Premeru. A s kućom ga je dohvatio i prilično veliki posao, postala je ona projekt prepun detalja koji je morao dovesti do savršenstva. U jednom je trenutku odlučio kuću renovirati, ugraditi joj bazen, bogato je opremiti i podijeliti s gostima.
- Vikendicu sam kompletno renovirao, napravio kuhinju i sobe od pravog hrastova drva. Renovirao sam sve od instalacija, izolacija, žbuke, podova, zidova, stropova. Napravio nove kupaonice, ugradio svu moguću opremu, podna grijanja, klimatizaciju...
Oprema za potpuni užitak
I tako je nastala Vila Keti Makarska koju sam nazvao po svojoj majci koja ju je zajedno s ocem gradila. Uz sve to do Vile se autom ne može doći, onih zadnjih 150 metara od osiguranog parkinga gost prolazi pješice, a prtljagu donosi na kolicima. Naravno, i to im je jedan posebni doživljaj – veli Zoran.
Privatni arhiv
I to je ono što privlači goste, činjenica da će odmor provesti u prirodi, bez blizine prometnica, gužve, na dvije minute od parkinga, na pet do 15 minuta do centra grada, i plaže udaljene tek 1,5 km. Obitelj je svoje goste odlučila razmaziti opremom i ambijentom u kojem doslovce ništa ne nedostaje. Mislili su na sve, primjerice i na TV s 500 SAT kanala, spojen s internetom tako da preko njega mogu gledati on-line sadržaji.
- U dnevnom boravku nalazi se veliki kamin sa svom potrebnom opremom za potpuni užitak, a prizemlje kao i etaže su klimatizirane za provođenje ugodnog ljeta. Zimi su tu kamin, peć na drva, etažno podno grijanje i centralno grijanje. Ono što goste oduševljava je čista netaknuta priroda, fantastičan pogled na more i otoke, ali i Biokovo koje im čuva leđa.
Imamo i gostiju koji veći dio vremena proborave u kući. Ali ima dosta i onih koji rado odu na izlete, posebice podno planine Biokovo što ih jako privlači - kaže Zoran Premeru, koji goste uvijek dočeka s autohtonim proizvodima i s njima ostane obvezno u kontaktu, piše Slobodna Dalmacija.