StoryEditorOCM
ForumODMOR

Srbi za ljetovanje na Mediteranu "iskeširali" dvije tisuće eura pa zažalili: "Završili smo u polju, hrana je kao da smo u vojarni! Kombi kojim su nas vozili nije ni bio registriran"

Piše Mozaik SD
20. srpnja 2022. - 19:07

Horor priče s ljetovanja ružan su dio svakog ljeta, a po lošem izboru lokacije za odmor ovogodišnje ljeto će pamtiti i mladi ljudi iz Srbije koji su za portal Luftika ispričali detalje svojeg putovanja iz pakla. Uplatili su dvije tisuće eura za ljetovanje u Grčkoj, a kući su se vratili izrazito nezadovoljni. 

"Uzeli ste nam 130.000 dinara za hotel koji se nalazi u žitnom polju. Oko hotela nema apsolutno ništa", požalio se Dejan turističkoj agenciji preko koje je išao na put, a dodao je i kako plaža nije bila onoliko blizu koliko im je obećano kod rezerviranja smještaja. 

"U ponudi agencije stoji da je hotel udaljen 1.500 metara od grada. Mjerili smo više puta pješke i automobilom, kroz njive, zemljanim putevima ima 2.500 metara, a magistralom 3.100 metara", kazao je Dejan. 

Kako kaže Bojan S., na stranici agencije stajalo je da je hotel na odličnom mjestu za šetnju do grada, ali i da do plaže vozi autobus. 

"Čekao nas je neregistrirani kombi sa osam mjesta, a nije ni išao po dogovorenom rasporedu - kazao je Bojan koji domeće i da je hotel reklamiran kao onaj s četiri zvjezdice iako na njemu nisu vidjeli nijednu, a njegova suputnica Milena otkrila je i da uopće nije family friendly. 

"Imali smo i dječja kolica, a stići do toliko udaljene plaže tako lošim putem bilo je izuzetno teško. Zamolili smo vodiča da nam nađu neki drugi smeštaj bliže plaži, slali mailove agenciji, zamolili čak i svoju obitelj iz Srbije da ih s tim u vezi kontaktira - kazala je putnica kojoj se do kraja putovanja sreća nije nasmiješila. 

"Hrana je bila kao u vojarni. Neraznovrsna, bezukusna i nije je bilo dovoljno. Nakraju smo kupovali hranu", kaže Dejan, a Milena dodaje da su makaroni i špageti sa kečapom bili svaki dan.

Nezadovoljni higijenom, održavanjem hotela i općenito cijelim putovanjem obratili su se agenciji odakle su dobili poprilično nezainteresiran odgovor. 

Navode da je hotel predstavljen fotografijama s web stranice, te da je na web stranici, osim GPS koordinata i Google mapa, moguće vidjeti i satelitsku snimku te na temelju nje zaključiti kakva je okolina hotela.

Kad je riječ o restoranskoj ponudi, smatraju da su "različiti ukusi" ono što je moglo izazvati nezadovoljstvo druge strane te pojašnjavaju da agencija ne može utjecati na vrstu hrane ili način jela. 

08. studeni 2024 00:27