Horor priče s ljetovanja ružan su dio svakog ljeta, a po lošem izboru lokacije za odmor ovogodišnje ljeto će pamtiti i mladi ljudi iz Srbije koji su za portal Luftika ispričali detalje svojeg putovanja iz pakla. Uplatili su dvije tisuće eura za ljetovanje u Grčkoj, a kući su se vratili izrazito nezadovoljni.
"Uzeli ste nam 130.000 dinara za hotel koji se nalazi u žitnom polju. Oko hotela nema apsolutno ništa", požalio se Dejan turističkoj agenciji preko koje je išao na put, a dodao je i kako plaža nije bila onoliko blizu koliko im je obećano kod rezerviranja smještaja.
"U ponudi agencije stoji da je hotel udaljen 1.500 metara od grada. Mjerili smo više puta pješke i automobilom, kroz njive, zemljanim putevima ima 2.500 metara, a magistralom 3.100 metara", kazao je Dejan.
Kako kaže Bojan S., na stranici agencije stajalo je da je hotel na odličnom mjestu za šetnju do grada, ali i da do plaže vozi autobus.
"Čekao nas je neregistrirani kombi sa osam mjesta, a nije ni išao po dogovorenom rasporedu - kazao je Bojan koji domeće i da je hotel reklamiran kao onaj s četiri zvjezdice iako na njemu nisu vidjeli nijednu, a njegova suputnica Milena otkrila je i da uopće nije family friendly.
"Imali smo i dječja kolica, a stići do toliko udaljene plaže tako lošim putem bilo je izuzetno teško. Zamolili smo vodiča da nam nađu neki drugi smeštaj bliže plaži, slali mailove agenciji, zamolili čak i svoju obitelj iz Srbije da ih s tim u vezi kontaktira - kazala je putnica kojoj se do kraja putovanja sreća nije nasmiješila.
"Hrana je bila kao u vojarni. Neraznovrsna, bezukusna i nije je bilo dovoljno. Nakraju smo kupovali hranu", kaže Dejan, a Milena dodaje da su makaroni i špageti sa kečapom bili svaki dan.
Nezadovoljni higijenom, održavanjem hotela i općenito cijelim putovanjem obratili su se agenciji odakle su dobili poprilično nezainteresiran odgovor.
Navode da je hotel predstavljen fotografijama s web stranice, te da je na web stranici, osim GPS koordinata i Google mapa, moguće vidjeti i satelitsku snimku te na temelju nje zaključiti kakva je okolina hotela.
Kad je riječ o restoranskoj ponudi, smatraju da su "različiti ukusi" ono što je moglo izazvati nezadovoljstvo druge strane te pojašnjavaju da agencija ne može utjecati na vrstu hrane ili način jela.