Zahvaljujući suradnji s brojnim čarter tvrtkama i digitalizaciji Zizoo ima detaljan uvid u trendove u nautičkom sektoru za koji predviđaju daljnji rast i razvoj.
Zizoo, vodeća globalna online platfoma za najam brodova, predstavila je pet trendova i predviđanja za nautičku turističku sezonu 2017. Iz Zizooa kažu da je Hrvatska najvažnije tržište u ovom sektoru i globalni primjer smjera kojim nautički turizam mora ići. Pozitivnom trendu i rastu u industriji najviše pridonosi mlađa generacija, milenijalci, koji otkrivaju jedrenje kao bolju alternativu odmoru od statičnog hotelskog smještaja.
„Hrvatska je za nas vrlo važno tržište, te namjeravamo dodatno ojačati naš portfelj usluga koje pružamo. Zadovoljstvo nam je surađivati s hrvatskim charter tvrtkama zbog njihove učinkovitosti i dobre organizacije. Primjećujemo sve veći interes za Hrvatsku kao turističku destinaciju za nautičare, a naše istraživanje pokazuje da je to zbog geografskog položaja zemlje, prirodnih ljepota, dostupnosti i ponude u turističkom sektoru u cjelini“, izjavila je Anna Baničević, direktorica i suosnivačica tvrtke Zizoo.
Poslovanje s brojnim čarter tvrtkama te digitalizacija omogućuju Zizoou uvid u trendove u nautičkom turističkom sektoru za koji predviđaju daljnji rast i razvoj. Zizoo je online platforma koja nema posrednike i surađuje s čarter tvrtkama diljem svijeta, unijeli su revoluciju u turistički sektor zahvaljujući jednostavnoj rezervaciji više od 11 tisuća brodova raznih kategorija u više od 30 zemalja na svijetu.
Top pet
Zizoo predviđanja za industriju čarter plovila u Hrvatskoj za 2017. godinu
1. Mladi jedriličari najradije biraju Hrvatsku
Prema Zizoovim podacima, mladi jedriličari iz Njemačke i Austrije, koji su nedavno dobili dozvolu za jedrenje, odabiru Hrvatsku kao svoju prvu destinaciju za nautičku pustolovinu. Za to ima nekoliko razloga. Navode da su zadovoljni ponudom marina, hrvatskim plažama, klubovima, gastro ponudom i pristupačnim cijenama, a komunikaciju naše čarter industrije ocjenjuju kao jednostavnu i višejezičnu. Kažu da su u Hrvatskoj, koja njeguje kulturu jedrenja, samim time i izvrsni uvjeti za jedrenje, a pridonosi i veliki broj atraktivnih odredišta, odnosno više od 1.000 otoka.
Zizoo predviđanje: mladi jedriličari će nastaviti sve više dolaziti u Hrvatsku.
2. Fleksibilnost, prilagodljivost i sigurnost
Hrvatske čarter tvrtke brže se prilagođavaju potrebama i očekivanjima korisnika u usporedbi s tvrtkama iz Španjolske i Grčke. Osim toga, vrlo su poduzetne u pripremi za ljetnu sezonu - pružaju besplatnu dodatnu ponudu koju korisnici vole kao što su vodene skije, vanbrodski motori i besplatna Wi-Fi mreža. Kako poručuju iz Zizooa, ove godine korisnici zahtijevaju najam nedavno obnovljenih ili nedavno izgrađenih brodova, a čarter tvrtke iz Hrvatske su ovaj trend prepoznale i iznimno brzo nadogradile flotu plovila. Zizoo korisnici sve više pažnje posvećuju sigurnosti - bilo prilikom plaćanja ili osiguranja. Čarter tvrtke iz Hrvatske su daleko najbolji partneri u tom smislu, omogućujući siguran i jednostavan najam plovila.
Zizoo predviđanje: veći broj čarter tvrtki obnovit će flotu brodova.
3. Nestandardni način rezervacije čarter brodova
Na temelju rezervacija čarter brodova za ovo ljeto, Zizoo primjećuje povećanu potražnju korisnika za rezervacijom brodova na razdoblje kraće od sedam dana. Standard u industriji je da se brodovi iznajmljuju na sedam dana za razdoblje od subote do subote. No, raste trend različitih rezervacija te tvrtka očekuje promjene u industriji u godinama koje dolaze.
Zizoo predviđanje: korisnici diljem svijeta i dalje će željeti fleksibilnost u vremenskom periodu najma broda.
Zizoo tim: Sinan Mašović, Anna Baničević, Ivan Miletić, Benito del Valle
4. Najpopularniji brendovi brodova u Hrvatskoj
Brodovi tvrtke Bavaria i dalje ostaju najtraženiji brend brodova kada su u pitanju ovogodišnje rezervacije, a slijede brodovi brendova Lagoon and Beneteau Oceanis. Popularnost širih brodova nastavlja rasti jer su prostraniji i pogodniji za one koji su tek počeli jedriti.
Zizoo predviđanje: brodovi tvrtke Bavaria nastavit će dominirati čarter industrijom tijekom ovog ljeta.
5. Vodeće marine
Može se uočiti kontinuirani rast zanimanja za rivijere oko Splita i Zadra te sve veći broj korisnika koje zanima dubrovačka regija. Najtraženije marine prema rezervacijama Zizoovih korisnika za ovo ljeto su: sukošanska D-Marin Marina Dalmacija, Trogir ACI Marina, Split ACI Marina, šibenska Marina Mandalina, Marina Kastela u Kaštel Kambelovcu, Zadar Marina, trogirski Yacht Club Seget, Dubrovnik ACI Marina, Mali Lošinj i pulska Veruda Marina.
Zizoo predviđanje: marine u Zadru i Splitu te njihovoj okolici bit će jako zaposlene.
Zizoo je internetska platforma za iznajmljivanje brodova diljem svijeta. Priča započinje 2014. u Beču kada je Anna Baničević, Bečanka crnogorskog podrijetla, radeći u Googleu shvatila da nautičkom tržištu nedostaje digitalizacije. Tada su joj na um počele padati ideje i zamisli je prenijela svom školskom prijatelju Benitu del Valleu, Španjolcu s dugogodišnjom bečkom adresom. No, glavna dama i inžinjer trebali su financijski mozak za operaciju stvaranja nautičkog diva. S plaže u startup upada Zagrepčanin Sinan Mašović koji je do tada financijski zanat izučio u Raiffeisen banci i Agrokoru, iz kojega je u privatni fond u Beč otišao tik prije dolaska aktualnog ministra financija Zdravka Marića u vodeći hrvatski koncern.
S više od 11.000 brodova različitih kategorija poput katamarana, jedrilica i jahti na 500 destinacija u 30 zemalja, Zizoo je najveća internetska platforma za iznajmljivanje brodova. Njihov cilj je učiniti odmor na brodu pristupačnim svima te vrlo jednostavnim za rezervaciju kako bi iskusnim jedriličarima, ali i poče