Ukoliko vas zanima stanje hrvatskog turizma, vjerojatno ste primijetili da se često raspravlja o tome je li turistička sezona uspješna ili ne. Tematska pitanja uključuju je li kapacitet smještaja zadovoljen, je li posjećenost prevelika ili nedostatna, te kakve su cijene u odnosu na kvalitetu ponude.
Međutim, rijetko se razmatra kako bi tehnologija mogla unaprijediti naš turistički sektor i podići ga na višu razinu.
Hrvatska udruga za umjetnu inteligenciju, poznata kao CroAI, u suradnji s Infobip Shift konferencijom, organizira meetup posvećen ovoj temi.
Događaj će se održati 16. rujna u Cedulin Atriumu u Zadru, s početkom u 19.00 sati.
Kroz temu “Je li umjetnoj inteligenciji mjesto u turizmu?” dotaknut će se trenutnog stanja hrvatskog turizma po pitanju digitalizacije i uporabe novih tehnologija, načina i mogućnosti kojima umjetna inteligencija može poboljšati turističku industriju u Hrvatskoj i izvan nje, optimizirati poslovanje i otvoriti nove prilike u turizmu.
Temu će kroz panel raspravu obraditi Iva Bencun, direktorica Turističke zajednice grada Zadra, Marko Mišulić, osnivač i izvršni direktor tvrtke Rentlio, Robert Gobo, direktor odjela digitalizacije u Valamaru i Igor Radić, savjetnik ministra turizma i sporta, uz moderatoricu Majdu Mikulandru, izvršnu urednicu Zadarskog tjednika.
- Tehnologija mora biti nezaobilazna tema kada govorimo o našem turizmu, jer primjena tehnologija kao što su automatizacija, umjetna inteligencija i analitika podataka pomažu u donošenju boljih odluka, smanjenju troškova i personalizaciji iskustva gostiju. Osim toga, digitalne platforme omogućuju bolju povezanost između različitih dionika u turističkom sektoru, što vodi ka većoj suradnji i inovacijama. Hrvatska ima priliku postati lider u inovacijama u turizmu na globalnoj razini, a digitalizacija je ključni korak u tom smjeru. Zato moramo biti proaktivni u prihvaćanju novih tehnologija i inovacija - kaže Mišulić, izvršni direktor tvrtke Rentlio.
Rentlio je operativni sustav za upravljanje turističkim objektima. Bilo da se radi o velikom hotelu, ili apartmanu, sustav koji su razvili automatizira i pojednostavljuje različite procese, a administrativni dio procesa prijave gostiju je, uz pomoć Rentlia, skraćen na 31 sekundu.
O tome što možemo očekivati iz rasprave, Majda Mikulandra poručila je:
- Očekujemo kvalitetan stručni dijalog, koji, osim što će dati detaljniji uvid u mogućnostima napretka turističkog poslovanja primjenom umjetne inteligencije, otvoreno će progovoriti o trenutnom stanju u hrvatskom turizmu i njegovoj spremnosti da implementira umjetnu inteligenciju u svoje poslovne procese - rekla je.