StoryEditorOCM
4 kantunaDVOGODIŠNJI PODACI: KAKO GRAD ZADAR RASPOREĐUJE NOVAC ZA MEDIJE?

Rekorderi su Zadarski list, Darko Smrkinić, Leonardo Lisica, Marija Vicković i Slavica Vulin...

Piše P.O.
20. prosinca 2019. - 21:00
lova

Na jednoj od prethodnih sjednica zadarskog Gradskog vijeća Mladen Malta je zatražio od gradske uprave konkretne podatke o proračunskim isplatama svim lokalnim medijima. Nezavisni je vijećnik dobio pismeni odgovor s podacima za prošlu i ovu godinu, a oni očekivano pokazuju da je najviše gradskog novca završilo u Zadarskom listu.

Lokalnom dnevniku u vlasništvu slovačkog JOJ Media Housa prošle je godine iz proračuna Grada Zadra za marketing, oglase i objavu promo materijala isplaćeno 403.876. U 2018. godini, iza Zadarskog lista se s 99.425 kuna našao Studio Fox, obrt za snimanje i izdavanje zvučnih i video zapisa u vlasništvu Leonarda Lisice čiji je obrt plaćen za prijenose sjednica Gradskog vijeća na službenoj WEB stranici Grada Zadra.

Na trećem je mjestu sa 74.750 kuna Ross Media Consulting u vlasništvu Darka Smrkinića, na četvrtom je TV Dalmacija kojoj je lani plaćeno 56.250, a među TOP pet najvećih lanjskih isplata plasiralo se i drugo Smrkinićevo poduzeće Ross d.o.o s 52.075 kuna.

Iz gradskog proračuna prošle su godine plaćeni i Udruga Narodni list (1.800), HRT (17.863), Novi radio u vlasništvu tvrtke Novum Media Zadar (10.675), Modicus u vlasništvu Arijane Barabe (11.625), Narodni list marketing (2.250), portal Valentine Fuzul Kalelarga Info (6.000), Antena u vlasništvu Franka Pavića (5.312), Elektronski Zadar u vlasništvu Mladena Malika (12.400), Slobodna Dalmacija (45.363), Hanza Media (12.500), Udruga zadarskih sportskih novinara (700), te Forte Digital u vlasništvu Damira Granića i Marka Kujundžića (1.500).

Kada su gradskim novcem najbolje plaćeni mediji u pitanju, vrlo su slični i podaci za tekuću godinu u kojoj je Zadarskom listu plaćeno 315.265 kuna. Smrkinićev Roos Media Consulting ove je godine skočio na drugo mjesto s 96.587 kuna, a Studio Fox je treći: obrtu Leonarda Lisice plaćeno je 91.065 kuna. Lokalna TV Diadora, preciznije rečeno tvrtka Diadora Media u vlasništvu Marije Vicković i Slavice Vulin, stigla je na četvrto mjesto s 52.893 kune.

Opet se u TOP 5 našlo još jedno poduzeće Darka Smrkinića: ovog je puta to 057 j.d.o.o. kojem je isplaćeno 43.775 kuna.

Ove godine tvrtke i iznosi su sljedeći: Udruga Narodni list (4.500), HRT (21.565), Novi radio (20.072), Modicus (11.625), Kalelarga Info (6.000), Antena d.o.o. (19.398), Elektronski Zadar (11.500), Slobodna Dalmacija (28.008), Hanza Media (12.500), Udruga zadarskih sportskih novinara (1.400), Večernji list (7.785) i Forte Digital (31.125).


MLADEN MALTA: Tko dobiva novac šuti i prilagođava se?

-Postavio sam pitanje o isplatama medijima radi neke vrste transparentnosti, da svi, pa i vi iz medija, vidite pravu situaciju. Na Županijskoj skupštini je kolega Ivan Matić postavio isto pitanje, pa će se kada dobije odgovor pokazati pravi „omjer” u odnosima vlasti i medija, ljudi će moći vidjeti je li točno da onaj tko dobiva novac šuti i prilagođava se, kaže Mladen Malta.

 

SVE ISPLATE ZADARSKIM MEDIJIMA

(ispred zagrada su lanjske, a u zagradama ovogodišnje isplate iz gradskog proračuna)


 

-Narodni list, udruga: 1.800 (4.500)

-HRT: 17.863 (21.565)

-Novi radio: 10.675 (20.072)

-Ross Media Consulting: 74.750 (96.587)

-Modicus: 11.625 (3.375)

-Narodni list marketing: 2.250 (------)

-RTD Zadar: 403.876 (315.265)

-Kalelarga Info: 2.600 (6.000)

-Antena d.o.o.: 5.312 (19.398)

-Ross d.o.o: 52.075 (8.115)

-E Zadar: 12.400 (11.500)

-Slobodna Dalmacija: 45.363 (28.008)

-Hanza Media: 12.500 (12.500)

-Studio Fox Zadar: 99.425 (91.065)

-TV Dalmacija: 56.250 (------)

-Udruga zadarskih sportskih novinara: (700) (1.400)

-Večernji list: ----- (7.785)

-057 j.d.o.o.:  23.524 (43.775)

-Forte Digital: 1.500 (31.125)

-Diadora Media: ------ (52.893)

22. studeni 2024 11:00