StoryEditorOCM
4 kantunaMARIO PALEKA PRVI PUT JAVNO IZNIO SVOJE IDEJE KOJIMA JE POSTAO DIREKTOR TZ ZADRA

Očit je manjak sadržaja..., izradit ćemo novu internet stranicu, a krećemo i u velike projekte vezane uz sportske manifestacije!

Piše M. Kalajžić
31. listopada 2018. - 14:13
paleka2-191018

Koje su to ideje iz programa kojima se kandidirao – i pobijedio konkurente - u izboru za funkciju direktora Turističke zajednice Grada Zadra, a koje sada želi implementirati u zadarski turizam, pitali smo Marija Paleku.

Evo što je novoizabrani direktor TZ Grada Zadra, koliko je poznato prvi put javno, rekao o tome...

- Grad Zadar se razvija kontinuirano u turističkom smislu, ali još nije ostvario svoj puni potencijal kao turistička destinacija. Pored prednosti grada vezanih za povijest, kulturu, umjetnost, lokaciju, more i sunce, očit je manjak i nedostatak zanimljivih sadržaja i aktivnosti, posebice izvan glavne sezone.

Primarni ciljevi TZ grada Zadra u 2019. godini bit će nastavak pozicioniranja Zadra kao kvalitetne i sve poznatije turističke destinacije na domaćem i međunarodnom tržištu s dodatnim poticajem uvrštenja Zadra u top 10 gradskih destinacija za 2019. godinu ocijenjen od strane najpopularnijeg svjetskog vodiča Lonely planet. TZ grada Zadra putem sustava turističkih zajednica pokrenula je dvomjesečnu kampanju Zadra na stranim emitivnim tržištima. Početkom 2019. godine planiramo izradu potpuno nove internet stranice te optimizaciju sadržaja usuglašenu s novim vizualnim identitetom kao i izradu novog tiskanog promidžbenog materijala. – rekao je Paleka.

- Predstavljanjem programa za jednogodišnje razdoblje, osim zakonom propisanih zadaća i aktivnosti u okviru rada i djelovanja TZ, istaknuo bih poticanje i iniciranje razvoja i unapređenje turističkih proizvoda i ponude te infrastrukture, koja bi izravno utjecala na promjenu strukture gostiju. Unutar programa rada definirano je nekoliko značajnijih i velikih projekata vezanih uz sportske manifestacije, jer je sport prepoznat kao izuzetan promotor turizma i destinacije s naglaskom na organizaciju događanja u razdoblju pred i posezone.

Osnovni uvjeti za daljnji razvoj turizma su svakako implementacija donijete Strategije razvoja turizma te uključenje i međusobna suradnja svih dionika u turizmu zajedno s Gradom Zadrom kako bi primjenom strategije i analizom postojećeg stanja definirali potrebne mjere i aktivnosti na razini destinacije – dodao je novi direktor TZ Zadra.

Spomenuo je i aktualne aktivnosti oko organizacije Adventa.

- Ovih dana intenzivno radimo na nadolazećim aktivnostima vezanim za organizaciju Adventa u Zadru. S obzirom kako je TZ grada Zadra zadužena na glazbeno zabavni sadržaj i marketing tijekom Adventa, upravo smo najviše energije uložili u bogatstvo sadržaja u sklopu Adventa nastojeći implementirati osim glazbenog dijela dodatne sadržaje u sklopu tih nekoliko tjedana. Jedan od planova je održavanje zimskog Zadar Classic Open Air-a na Narodnom trgu u jutarnjim satima, bogatiji dječji program upotpunjen sa više dječjih radionica i predstava ove godine za najmlađe na Trgu Petra Zoranića i Kampo Kaštelu, postavljanje borova na Poljani Šime Budinića te u suradnji sa školama i vrtićima njihovo kićenje. Ove godine po prvi put postavit će se jaslice u sklopu adventskog prostora – kazao je.

- Ideja za dodatnim sadržajem je jako puno, no s obzirom na netom preuzetu funkciju direktora TZ teško je u potpunosti realizirati sve ideje, koje je nužno dogovarati mjesecima prije samog događaja. Od glazbenog programa, adventski dani su podijeljeni tematski na način da ponedjeljkom nastupaju zadarski bendovi, utorkom pjevačka društva i klape, srijedom mladi zadarski glazbenici, četvrtkom suradnja s plesnim klubovima za odrasle i djecu, dok će petak i subota biti rezervirani za poznatije imena hrvatske glazbene scene poput grupa: Vatra, TBF, Gustafa, Colonie, Slavonia bend, Pravila igre, Franke Batelić. Subotom i nedjeljom ujutro predviđene su dječje radionice i predstave za najmlađe te po prvi put u sklopu Adventa dogovoreno je remek djelo Giuseppea Verdija - opera La Traviata. TZ grada Zadra započinje marketinšku kampanju Adventa u Zadru početkom mjeseca studenog s ciljem stvaranja slike Zadra kao poželjne adventske destinacije na nacionalnoj razini – riječi su Marija Paleke.

 

03. srpanj 2024 14:56