StoryEditorOCM
4 kantunaVJEČNI PROBLEM

Grad Zadar uvodi reda, šire se zone naplate parkirnih mjesta preko mosta, za stanare pripremljena povlaštena cijena

Piše Iva Ivanac
2. srpnja 2024. - 21:26

Vječni problem koji Zadar ima jest nedostatak parkirnih mjesta, kako na Poluotoku tako i u najnaseljenijim kvartovima grada. Problem parkinga bio je tema na posljednjoj sjednici Gradskog vijeća kada je vijećnika Domovinskog pokreta, dr. Damir Biloglav govorio o problemu parkiranih automobila u ulici Frane Afirevića, gdje se već pedest godina nalazi ordinacija u kojoj radi.

Liječnik je kazao kako njegovi pacijenti, zbog nereda oko parkinga koji vlada u dvorištima kompleksa zgrada na Branimirovoj obali, često puta ne mogu pristupiti ulazu u ambulantu.

- Tamo se nalaze tri tima koja imaju upisano preko pet tisuća pacijenata. Stanje je takvo da ja moram izaći iz ordinacije i otići pedeset metara dalje kako bih vidio pacijenta. Možda to govori o tome koliko je uprava Grada zainteresirana za rješavanje urbanističkih problema, u onom dijelu u kojem je isključivo interes građana, a gdje veliki investitori nemaju baš nikakvog interesa, kazao je vijećnik Biloglav.

- Ako je vaša primjedba inicijativa za širenjem parkirnih zona u kojem bi se uveo red u prostor i u dijelu neposredno uz naplatne zone – prihvaćam je, kazao je pročelnik UO za komunalne djelatnosti i zaštitu okoliša Robertino Dujela, a vijećnik Biloglav dodao kako je on svojevremeno inicirao proširenje zone Parkiranja na ulicu Ivana Mažuranića, jer su parkirna mjesta u toj ulici prva na udaru za ostavljanje "limenih ljubimaca" svih onih koji dolaze iz zapadnog dijela grada.

Iz Grada su nam kazali kako projekt širenja parkirnih zona, uz povlaštenu cijenu karata za sve stanare, pripremaju već duže vrijeme, a sada su je, kada kod vijećnika postoji indicija da bi je podržali, odlučili staviti na iduću sjednicu Gradskog vijeća.

- Inicijativu smo prihvatili u dijelu uređenja i upravljanja parking prostorom, a pod nadzorom gradske tvrtke Obala i lučica. Proširili bi zone parkiranja isključivo s ciljem zaštite stanara tih zona koji bi pri korištenju parkirnih mjesta u krugu svog mjesta boravka imali povlašteni status, baš kao i stanari na Poluotoku. To znači da bi stanari mjesečno plaćali povlaštenu kartu parkiranja, a svi ostali cijenu koja je propisana za tu zonu. Na taj način bi ostali korisnici parkinga uz stambene objekte, kao i onih izoliranih slučajeva "napuštenih" vozila s registarskom oznakom na javnoj površini zasigurno bilo manje, ističe pročelnik Dujela dodajući kako bi se parkirne zone, s povlaštenim cijenama za stanare, proširile na ulice, ali i dvorišta ulica, Stjepana Radića, Bana Josipa Jelačića, Ante Starčevića kao i prostor u bivšem TIZ kompleksu te stambenim blokovima na Petrićima, Brodarici i Bilom Brigu.

- Napominjemo kako ovdje nije riječ o podizanju cijene usluge naplate parkinga. Isto nije i neće biti tema odluke koju ćemo pripremiti i ponuditi gradskim vijećnicima, vjerujem, već na jesen, kazao je pročelnik Dujela.

Grad bi tako proširio zone naplate parkirnih mjesta, uz povlaštene karte stanarima, a "zeleno svijetlo" na ovu odluku u konačnici će dati gradski vijećnici. 

22. studeni 2024 02:18