Dionice u LVMH-a bile su prošle srijede na putu za najveći jednodnevni pad u godini nakon što je predvodnik luksuznih proizvoda promašio prognoze prodaje za treće tromjesečje, povukavši prema dolje širi sektor i poništivši dobitke potaknute kineskim mjerama poticaja.
Dionica je posljednji put pala oko 4% nakon pada od čak 7% u ranom trgovanju. Manji konkurent Kering, čiji brendovi uključuju Gucci, pao je 3%, s Hermesom koji je zabilježio pad od 1,7% i L‘Orealom s padom od 4,3%.
LVMH, čiji brendovi uključuju šampanjac Moet & Chandon, modni brend Louis Vuitton i luksuzni nakit Tiffany & Co, kasno u utorak zabilježio je prvi pad tromjesečne prodaje od pandemije zbog potražnje u Kini.
Povjerenje kineskih potrošača palo je na najniže razine iz vremena COVID-a, rekla je tvrtka analitičarima, primjećujući "značajno pogoršanje" u svom poslovanju s modom i kožnom robom, u kojem posluju Louis Vuitton i Dior.
Slabost kineske potražnje vjerojatno će biti vidljiva u cijelom sektoru, "a po našem mišljenju nitko nije potpuno imun" - kazali su iz investicijske banke JP Morgan koja je pak zadržala "neutralne" ocjene dionica LVMH-a.
Analitičari su posljednjih tjedana snižavali prognoze za sektor i imali su niska očekivanja za treće tromjesečje, a UBS je predviđao da će ono biti najgore u četiri godine, s 1%-tnim padom organske prodaje na godišnjoj razini.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....