![<p>BMW još drži primat među tvrtkama, ali ga polako dostiže kineska konkurencija iz Gellyja i SAIC-a</p>](https://static.slobodnadalmacija.hr/images/slike/2024/06/28/o_27383052_1024.jpg)
Marka automobila koje voze često se povezuje s osobnošću i vozačkim sposobnostima vlasnika, pa su se uvriježili i stereotipi koji se vežu uz određene marke automobila i tipove ljudi.
Tako se primjerice ne samo kod nas, već općenito, u automobilističkom svijetu stvorilo mišljenje kako su vozači BMW-a u prometu bahati i bezobzirni, a vozači Audija i Mercedesa tek nešto manje od toga.
Premda duboke predrasude o sposobnostima i ponašanju vozača njemačkih premium marki nemaju nikakvo znanstveno uporište, količina sudara i incidenata u prometu vozača BMW-a, Mercedesa i Audija, ne privlači pažnju svih ostalih vozača i policije već je taj fenomen privukao i pažnju znanstvenika sa Sveučilišta u Helsinkiju u Finskoj, piše Jutarnji list.
Postavili su pitanje: zašto se...