- U zagrebačkom Garden Mallu poznata trgovina Mülleru prodaje brojne igračke i video igrice za djecu. Pa tako i mega popularnu igricu Super Mario. I sve bi, barem na prvi pogled, bilo u redu da te igrice na kojima lijepo piše cijena od 49,99 € na blagajni ne naplaćuju - 51,49 € - žalili su se prije nekoliko dana nezadovoljni kupci, što je objavljeno na poznatoj Facebook stranici "Halo, inspektore".
Nakon javno obznanjenih žalbi na račun Müllera, poznati trgovački lanac izdao je priopćenje u kojem je potvrdio da su se artikli iz njihove ponude greškom naplaćivali skuplje, izrazio žaljenje zbog tog propusta te se obvezao na povrat novca svojim kupcima:
"Ovim se putem želimo ispričati zbog nastale situacije u kojoj je došlo do krivog iskazivanja cijene određenih proizvoda i dovođenja potrošača u zabludu, suprotno pravilima o zaštiti prava potrošača i zakonskim obvezama.
Kontrolom smo utvrdili mogućnost pogreške u označavanju cijene određenih proizvoda, što je moglo uzrokovati zabunu među kupcima i stvoriti netočnu percepciju o cijeni tih proizvoda.
Naša tvrtka žali zbog ove situacije te potvrđujemo da nije bilo namjerne prevare s naše strane, već je riječ o ljudskoj pogrešci uslijed velike frekvencije kupaca tijekom božićnog perioda.
Kako bi se spriječile slične situacije u budućnosti, poduzeli smo sljedeće mjere:
1) Provodimo kontrolu označavanja cijena kako bismo osigurali da svi proizvodi na našim prodajnim mjestima imaju točne cijene i da su u skladu s važećim zakonodavstvom.
2) Organiziramo obuku za naše zaposlenike kako bi se poboljšala njihova pažnja pri označavanju proizvoda, čime ćemo osigurati točnost u komunikaciji s potrošačima.
Vjerujemo da će ove mjere biti dovoljne kako bismo osigurali usklađenost sa svim zakonodavnim propisima i kako bismo očuvali povjerenje naših potrošača.
Kod svih utvrđenih razlika, potrošač ima pravo na povrat koji će biti izvršen u cijelosti u iznosu razlike između iskazane cijene na proizvodu i plaćene cijene na blagajni. Povrat je moguće napraviti na svim našim prodajnim mjestima uz predočenje artikla i računa kako bi se utvrdila razlika u cijeni. U slučaju gubitka računa, potrošač bi trebao kontaktirati prodajno mjesto na kojem je obavljena kupnja te navesti datum i vrijeme kupovine kako bi se mogla napraviti pretraga računa."
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....