Ako išta ovih dana građane muči više od privikavanja na novu valutu, to je svakako takozvano zaokruživanje cijena prilikom prelaska s kuna na eure kojem su pribjegli mnogi trgovci, kao i pružatelji drugih usluga.
Iako prilikom formiranja cijene u procesu uvođenja eura poslovni subjekti mogu cijenu zaokružiti na niže, ali ne smiju cijenu zaokružiti na više jer bi to bilo suprotno temeljnim načelima o zaštiti potrošača, pošto potrošač ne smije biti u manje povoljnom financijskom položaju nego što bi bio da euro nije uveden, brojni primjeri pokazuju da se ne drže svi ovih preporuka.
Nisu zaokružili samo cijene piva i kave, nego i članarine u knjižnicama! Ugledni ekonomist pojašnjava logiku zaokruživanja: ‘Psihologija trgovaca je predvidiva...‘
Nema nikakve sumnj...
StoryEditorOCM
Hrvatskamuke po euru
JAVITE NAM SE Kakva su vaša iskustva sa zaokruživanjem cijena? Jeste li primijetili da su neke stvari preko noći poskupjele? Pišite nam!
3. siječnja 2023. - 10:41
Vladimir Dugandžić/Cropix
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?