Promet je porastao za devet posto na 222 milijarde kruna uslijed povećanja prodaje. Škoda je tako u 2007. prodala 630.032 vozila, što je gotovo 15 posto više u odnosu na godinu ranije.
"Morali smo neutralizirati nekoliko negativnih faktora. Prije svega tu mogu navesti nastavak značajnog rasta tečaja krune prema euru, rast plaća i cijena na tržištima roba, što posebice vrijedi za čelik i sintetičke materijale", kazao je financijski direktor Holger Kintscher u priopćenju.
Ta kompanija je glavni češki izvornik a njezina je prodaja značajno porasla posebno u istočnoj Europi i Aziji. Povećan i njezin udio na zapadnoeuropskom tržištu, gdje je prodano 327.222 vozila, i to na 2,2 posto.
Najveće nacionalno tržište Škode je Njemačka gdje je prošle godine kompanija povećala proda...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....