StoryEditorOCM
BiznisBrend aktivizam

Nakon što je Pipi objavio reklamu gay para na plaži, mnogi su grintali. No, nakon toga o tom dalmatinskom brendu se govorilo u svim medijima. Pouka je: neka se samo priča

Piše Mirta Rebrina
22. veljače 2022. - 13:16

Iako se na svjetskoj sceni već godinama mogu pronaći primjeri velikih brendova koji su se kroz svoje marketinške kampanje aktivno zauzimali za neki socijalni problem ili promovirali određeni set vrijednosti, kod nas je ova oglašivačka reforma tek u svojim začecima.

Tradicionalno, glavni cilj oglašavanja bio je svidjeti se što većem broju ljudi kako bi oni iz samo potencijalnih potrošača prešli u vjerne korisnike, a to je značilo istražiti potrebe tih potencijalnih potrošača i prilagoditi brend upravo njima.

Što ako danas to više nije dovoljno? Što ako su se danas uloge gotovo pa zamijenile? Glavna ideja brend aktivizma nije uskladiti vrijednosti brenda s vrijednostima većine, već je zadaća brenda da potiče i promovira društvene, političke, ekonomske ili...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
08. studeni 2024 02:03