Prodavnice kompanije Mercator i dalje su prisutne širom Bosni i Hercegovini, iako ta firma ne postoji u BiH već oko godinu dana.
Mercator se prošle godine praktično povukao s bh. tržišta te je firma “Mercator BH Trgovina na veliko i malo” tada izbrisana iz registra poslovnih subjekata u BiH čime je prestala postojati, piše BiznisInfo.ba.
Sve Mercatorove trgovine tada je preuzeo Konzum. Dva brenda imaju istog vlasnika – hrvatsku Fortenova grupu. No, usprkos činjenici da su ovo sada Konzumovi marketi, oni su i dalje brendirani kao prodavnice Mercatora.
Podstavlja se pitanje zbog čega je to slučaj, odnosno dovodi li se time u zabludu kupce koji misle da kupuju u Mercatoru, a zapravo kupuju u Konzumu.
Istina je da ovi marketi imaju i oznake Konzum, ali one su napisane malim slovima, u nekim slučajevima na papirima koji su okačeni na trgovine, te nisu ni izbliza upadljivi kao veliki crveni znakovi Mercatora koji dominiraju, naročito kada je riječ o prilazu objektima, piše BiznisInfo.ba.
Kako su za navedeni portal potvrdili iz kompanije Konzum, od kraja 2023. godine kompanija Konzum d.o.o. Sarajevo, kao dio Fortenova grupe, upravlja brendovima Konzum i Mercator na tržištu BiH, “što je u potpunosti u skladu sa zakonskim okvirima”.
– Brend Mercator zadržan je na našem tržištu zbog prepoznatljivosti brenda i dugogodišnjeg povjerenja potrošača, s tim da su sve trgovine jasno identificirane kao dio kompanije Konzum d.o.o. Sarajevo – pojasnili su iz Konzuma.
Također, dodaju, kompanija jasno komunicira svoj identitet, uključujući informacije o svojim brendovima, proizvodima i uslugama koje se pružaju transparentno.
– Naše poslovanje je u potpunosti usklađeno sa zakonima o zaštiti potrošača i propisima tržišnog poslovanja, te su time uvažena sva prava potrošača. Uz to naglašavamo da je na našem tržištu, kao i ostalim tržištima, vrlo učestalo i sve prisutno poslovanje i upravljanje sa više različitih brendova od strane jednog poslovnog subjekta – tvrde iz kompanije Konzum u odgovoru za BiznisInfo.ba.
No, ovaj odgovor kompanije zapravo ne samo da ne rješava dilemu već otvara nova pitanja.
Jer, iz kompanije potvrđuju da je “brend Mercator zadržan na našem tržištu zbog prepoznatljivosti brenda i dugogodišnjeg povjerenja potrošača”. Dakle, želi se iskoristiti povjerenje koje kupci imaju u brend Mercator.
No, kada kupci, vođeni tim povjerenjem, obave kupovinu, zapravo su je obavili u Konzumu – jer Mercator ne postoji u BiH u bilo kojem obliku.
Ne ulazeći u to da li je ovakvo ponašanje u skladu sa zakonom, jasno je da bi, sa aspekta potrošača, bilo poštenije ukloniti oznake kompanije koja ne postoji i staviti znak trgovine koja se zaista i nalazi unutar objekta, piše BiznisInfo.ba.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....