Turizam
Cornaro Hotel
Hotel nove generacije

Atmosfera s potpisom Splita

Piše PR
Foto Ivanisevic Ivan
28. rujna 2021. - 15:11

Cornaro Hotel nudi gostu nova iskustva i nove mogućnosti u atmosferi Splita obogaćeno lokalnim iskustvom i vrhunskom personaliziranom uslugom.

Prepoznat kao jedna od ikona grada po pitanju hotelijerstva i poslovnosti, Cornaro Hotel odiše urban lifestyle konceptom, odražavajući živopisnu atmosferu i pulsirajući ritam drevnog Splita, “hotel u gradu, grad u hotelu”.

Cornaro Hotel radi cjelogodišnje, te nudi smještaj u 151 luksuznoj sobi, 4 apartmana te jednom Premium apartmanu. S ciljem podizanja kvalitete i zadovoljstva gosta boravkom u hotelu kontinuirano se svake godine ulaže kako opremanje i ponudu i sadržaje hotela tako i u edukacije djelatnika.

Na dalje cijenjenim gostima su na raspolaganju sadržaji koji su se tijekom godina rada uvodili i obogatili ponudu hotela: dva restorana, Nodilo i Tomislav sa pripadajućim terasama, ponudom doručka te A la carte ugostiteljskih usluga, dvije dvorane za sastanke, wine bar, wellness, fitness, Split Bar na terasi 6. kata sa otvorenim pogledom na grad i luku.

Vodeći se neprestanom motivacijom, zadovoljstvom gosta i partnera, unaprjeđenjem kvalitete rada tako smo proveli  unutar samog hotela redefiniranje  kako ponude i sadržaja  tako i radnih procesa te tijekom ove godine i dodatno unaprijedili rad i ponudu te zasluženo sproveli i prekategorizaciju hotela na 5*.

Implementacija vrednota destinacije Splita i Dalmacije prožima se kroz hotelsku ponudu, atmosferu i doživljaj lokalnog.  Kreiranje kampanje „Love Local Love Split – Cornaro Hotel Attitude“ kroz koju se aktivno prikazuje destinacija kao i implementira ista kroz rad i sadržaje hotela, približavajući ih cijenjenim gostima i partnerima i kreirajući jedinstveno iskustvo hotela i destinacije svakom pojedinom gostu.

LOVE LOCAL, LOVE SPLIT

WE LOVE AUTHENTICITY . WE LOVE VALUE. WE LOVE LOCAL.

Od otvaranja hotela nam je bila namjera uz kvalitetan rad pružiti gostu autentičnu i ugodnu atmosferu boravka s potpisom Splita, a kako bismo to učinili, morali smo poraditi na razvoju i prepoznatljivosti i identitetu hotela i kreirati iskustva i proizvode koji se najprije podudaraju s našom destinacijom te zadovoljavaju visoke standarde kvalitete, a na kraju, ali ne i najmanje važno, prilagođeni su kroz brojne detalje ponude i usluge određenim tržištima ili tržišnim segmentima luxuznog gosta.

Cornaro Hotel pokrenuo je „Love local, love Split Cornaro Hotel Attitude“ kampanju kako bi se razvila svijest o tome koliko je važno podržati lokalnu poslovnu zajednicu, omogućiti gostu najbolje iskustvo boravka u destinaciji i upoznati ga sa istim i pružiti doživljaj destinacije, stvoriti smislenu vezu između naših gostiju i splitske lokalne zajednice, istaknuti isti itekako značajan identitet, poštovanje i vrijednost prije svega kako gosta tako i destinacije. Cilj je da se gosti osjećaju kao kod kuće uz vrhunsku uslugu i atmosferu s potpisom Splita, na centralnoj gradskoj lokaciji u cosmopolitskom ugođaju,.

Smjernice poslovanja Cornaro hotela s početkom rada uključuju brigu za održivim, društveno odgovornim radom i  inovativnim turizmom i autohtonom ponudom, spojem lokalnog i tradicionalnog s modernim u struci uz kontinuirane edukacije i rad na poboljšanju kvalitete.

Konstantno radimo na kvaliteti i obogaćivanju ponude i sadržaja praćenjem globalnih trendova hotelijerstva i na taj način osiguravamo uspješan i održiv rad hotela kao i povrat u destinaciju.

Prateći trendove na tržištima i predviđanja da će tehnologija biti ključno sredstvo u oživljavanju putovanja uvijek smo bili u korak s tehnologijom zahvaljujući idealnom spoju vlasničke strukture tvrtke Manas d.o.o. kojoj je IT glavna i nadasve uspješna orijentacija.

Koristeći isti know-how IT sektora i hotelijerstva što nam je uvelike uspješno ukomponirani u poslovanje kao urbanom poslovnom hotelu koji prati trendove  struke i tehnologije, razvili smo aplikaciju Cornaro Hotel  kako bismo cijenjenim gostima digitalno omogućili na jednom mjestu i prije i tijekom boravka u hotelu potrebne informacije o hotelu, destinaciji, poradili na digitalizaciji ponude i sadržaja u samim smještajnim jedinicama te unutar prostora hotela gostu omogućili najbolju uslugu  i  uživanje u autentičnoj atmosfera hotela.

Isto tako smo gostu putem novih sadržaja omogućili bržu i efikasniju komunikaciju bilo s odjelom recepcije ili rezervacija, slanje povratne informacije i promptnu reakciju po pitanju iste s ciljem što kvalitetnije brige o gostu.

Cornaro Hotel Split, tvrtka vlasnik, Manas d.o.o. od samog otvaranja hotela 2014. na dalje kontinuirano ulaže kako u proširenje ponude tako i razinu kvalitete rada i zadovoljstva i gosta i djelatnika hotela.

Vođen kreativnošću i brigom o gostu, autentičnošću, Cornarov put naprijed i na dalje je pro aktivan i usmjeren u novitete koje doprinose daljnjem uspjehu i zadovoljstvu gosta.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
19. travanj 2024 02:05