Tridesetpetogodišnje sestre blizanke Mary-Kate i Ashley Olsen dale su rijedak intervju za časopis i-D u kojem su razgovarale o odluci da se gotovo u potpunosti povuku iz javnoga života i odabiru da ne budu zaštitno lice svoje luksuzne modne kuće The Row koja slavi 15-godišnjicu postojanja.
Bivše glumice i modne dizajnerice ne koriste društvene mreže, ne dolaze na celebrity događanja i vrlo, vrlo rijetko daju intervjue. Razlozi su brojni, ali naposljetku je to dovelo do njihove još veće popularnosti u krugu ljudi koji vole modu pa bi se, bila im to primarna namjera ili ne, moglo opisati i kao dobar marketinški trik. Na Instagramu svako toliko nađemo novi profil koji okuplja njihove paparazzi fotografije ispred ureda u New Yorku, izlaska u najbolje restorane ili šetnje gradom. S velikim sunčanim naočalama, gotovo uvijek i cigaretom u ruci, Mary Kate i Ashley su ideal kul žene, velikim dijelom zato što se i trude pobjeći od ispraznog showbizz svijeta. One su posljednje it djevojke koje nisu pokleknule i postale influencerice.
"Odgojeni smo da budemo diskretni ljudi", objasnila je Mary-Kate za i-D, priznajući da su sestre malo izvan prakse kad su u pitanju intervjui. Kada je nastajao The Row ispred njih je bio izbor - stvoriti brend na osnovu svoje slave što bi im zasigurno omogućilo instantni uspjeh ili polako graditi modno carstvo. Odabrale su potonje i čini se da su dobro odlučile.
"Zaista nismo željele biti 'ispred'. Nismo na neki način čak ni htjele dati do znanja ljudima da smo to mi. Mislim, stvarno smo htjele da bude riječ o proizvodu, a ne nama kao osobama. Razmišljale smo tko bi mogao biti lice brenda kako mi ne bismo morale. Danas svi zaista mogu vidjeti da smo odjeću stavile na prvo mjesto,” objasnila je Ashley.
Sestre su se glumom počele baviti kao bebe i otkako znaju za sebe imale su planetarnu popularnost. Htjele su stvarajući The Row se odmaknuti od svojih TV osobnosti i napraviti nešto za sebe.
"Upravo smo se bile preselile u New York. Imale smo 18 godina i mislim da smo znale da želimo iskoristiti to vrijeme da se odmorimo od onoga što smo prethodno radile i istražimo stvari koje su nas zanimale i istražimo što život može ponuditi ..." rekla je Ashley, a onda je u pravom blizanačkom stilu Mary-Kate nadopunila, “U kreativnom smislu."
The Row je imao svoju prvu reviju na New York Fashion Weeku 2010. godine, a identitet koji brend ima danas nastao je nakon toga, i to poprilično slučajno. Sljedeće sezone otkazali su svoj show u posljednji trenutak zbog kašnjenja materijala, umjesto toga odlučile su održati intimnu prezentaciju u salonu u Parizu. To je bila tek najava niza nekonvencionalnih prezentacija novih kolekcija, često privatnih i van tjedana mode, a u novije vrijeme baziranih na skulpturama legendarnih umjetnika u vlastitom izložbenom salonu u West Villageu.
Brend je do danas stekao kultni status, za osobe koje ga nose automatski se kaže da imaju stila. Baziran je na limitiranom spektru (ne)boja i namijenjen ženi koja nije prvenstveno tu da zadovolji muškarca, poslodavca, ikoga osim sebe. Da im dobro ide, dokazuju brojne nagrade CFDA, uglavnom za asesoar, a nose ih megapopularne zvijezde isto kao i (jako, jako bogati) anonimci.
Pratite Stil i na Instagramu!