Europska online modna platforma Zalando planira širenje na osam europskih tržišta među kojima je i Hrvatska, najavljeno je u utorak iz te tvrtke. Tvrtka je na konferenciji za novinare u Berlinu najavila širenje na osam europskih tržišta, među kojima je i Hrvatska.
"Tako će od srpnja i Hrvati moći naručivati odjeću, obuću i modne dodatke preko ove vodeće online modne platforme, koja je već dostupna u 17 europskih zemalja", navodi se u priopćenju.
Uključivanje Hrvatske i drugih sedam zemalja znači da će se roba naručena preko Zalanda dostavljati u te zemlje (u koje se sada ne dostavlja), web sučelje bit će lokalizirano odnosno prevedeno i na hrvatski jezik, a domaći proizvođači moći će ponuditi svoje proizvode i brendove i to ne samo za kupce u Hrvatskoj.
Zalando je europska online modna platforma osnovana 2008. godine u Berlinu, a prema podacima tvrtke koristi je više od 38 milijuna korisnika u 17 europskih država. U ponudi su joj modne marke Moschino, GAP, Michael Kors, Ralph Lauren, BOSS, Armani, Victoria Beckham, Iro, MM6 Maison Margiela, Proenza Schouler, Alberta Ferretti, N°21, Regina Pyo, Bally, Joseph...
Provjerili smo ponudu noviteta.