Ivan Alduk predstavio je bridal kolekciju koju prati kampanja za koju je zaslužna Jelena Balić. Nova Alduk kolekcija vjenčanica je ove godine izuzetno luksuzna, prožeta čistim linijama tkanina koje su ili jako jednostavne, ili jako kićene. Modeli ljube tijelo, poigravaju se s prorezima, naborima i elementima visoke mode. Posebno su zanimljive kratke haljine-vjenčanice idealne za manja vjenčanja ili kao opcija za presvlačenje nakon ponoći. Dizajner na velika vrata vraća upravo taj trend presvlačenja i to pametno zapakiran u mini, ekstravagantne modele koji će i te kako ostati upamćeni.
"U procesu dizajniranja i stvaranja bridal kolekcije smo shvatili da ove godine punimo okruglih deset godina od stvaranja naše prve kolekcije vjenčanica stoga sam i sebi i timu digao ljestvicu još malo više te "bez pritiska" servirao izjavu kako ovo mora biti naša najljepša kolekcija. Obećanja volim ispuniti pa stoga s punim zadovoljstvom ne samo za novu kolekciju vjenčanica već i modne kampanje koju vam danas predstavljamo i nadolazećeg, posebnog lookbooka mogu reći da smo napravili izvrstan projekt. ADLUK BRIDAL je ove godine raskošan, poseban, luksuzan, upečatljiv, dojmljiv. Mislim da to zadovoljstvo dijele sa mnom, mojim timom i cijeli tim vjernih suradnika na snimanjima, a i klijentice koje posljednjih desetak dana isprobavaju i traže svoju idealnu vjenčanicu u našem showroomu" izjavio je Ivan Alduk.
Nova modna kampanja ALDUK bridal linije djelo je uigrana tima na čelu s fotografkinjom Jelenom Balić koja je potpisala mnogobrojne projekte ovog domaćeg branda, a u ulozi modela se je našla Sara Biuk. Mjesečinom okupani vizuali pomalo mistična, izuzetno moderna prizvuka daju uvid u raskošnu kolekciju od čak 26 novih modela koje će dizajner u cijelosti otkriti u nadolazećem lookbooku. Predimenzionirani cvjetovi, apstraktne latice, čiste linije, plaštevi, prozirne, dekadentne rukavice i linije karakteristične visokoj modi daju naslutiti kako je riječ o jednoj posebnoj kolekciji.
"Kampanja uvijek služi kao modni podražaj, ona stvara želju javnosti i energiju brenda. Nama je izuzetno bitna jer njome otvaramo kalendarsku godinu i izdvaja nas kao jedini domaći brand s bridal kampanjama. Ova je posebna, obljetnička, a Jelena je opet napravila izvrstan posao. Poanta je naglasiti jednostavnost u raskoši, čiste linije s pomalo apstraktnim akcentima, kolekciji koja obiluje suprotnostima i izuzetno jakim karakterom podariti vizualni oblik koji ćemo pamtiti. Izuzetno smo sretni s ovom kampanjom, ali to smo od starta znali da će biti tako jer nakon toliko godina i kolekcija, čovjek jednostavno zna kada radi nešto vrijedno pažnje" dodao je Ivan.
U ALDUK Showroomu trenutno je izuzetno živo. Telefon zvoni, mailovi se nižu kao i zadovoljne klijentice nakon bridal proba koje je potrebno rezervirati na vrijeme jer se subotnji termin čeka čak mjesec dana, a izuzetno su traženi i oni popodnevni. Unikatni, izrađeni po mjeri svake mladenke, ALDUK modeli vjenčanica su dostupni isključivo za kupnju, a svaki je model moguće pomalo personalizirati.
"Savjetujem da odluka bude najkasnije tri mjeseca pred vjenčanje, a probe se rade za sva vjenčanja ove godine bez obzira da li su sada na proljeće ili na jesen. Naša bridal proba traje do sat vremena i savjetujemo pratnju od maksimalno troje, a svakako ju je potrebno rezervirati. Nažalost, nakon toliko godina na sceni moram i ovaj put jasno naglasiti da ne izrađujemo modele po zamisli klijentica već isključivo naše vlastito dizajnirane, predstavljene u pripadajućim kolekcijama" zaključio je Ivan.