Više od pedeset modela večernjih haljina, suknji, jakni i kaputa našlo se u novoj kolekciji Ivana Alduka "Game changer 2.0" za nadolazeću jesen i zimu, a kako je kolekcija nastala, što ga je nadahnulo na njezino stvaranje i novostima vezanima uz brend popričali smo s dizajnerom.
Kako je nastala nova kolekcija i što vas je nadahnulo pri njezinu kreiranju?
– Kolekciju jesen/zima "Game changer 2.0" upravo predstavljamo našim klijentima i široj javnosti, a njezin proces kreiranja i stvaranja odvijao se još prije godinu dana, s obzirom na to da pratimo svjetski modni kalendar i kolekciju smo već u siječnju prezentirali u Milanu. Osim naših poznatih večernjih haljina, modela koje biramo za neke svečanije trenutke ova je specifična zbog velikog opsega modela za svaki dan. Hlače, suknje, dnevne haljine, jakne, kaputi i majice su nešto što nas je iznimno veselilo u procesu stvaranja, a želja je bila predstaviti kompletnu kolekciju koja modernu ženu odijeva od glave do pete za svaki dan.
Koje su joj osnovne značajke?
– Prvi put, nakon više od deset godina rada, predstavili smo modele u zemljanim, neutralnim, čokoladnim tonovima. Iako osobno nisam bio fan tih tonova, nekako sam ih objeručke prigrlio i doista uživao u kreiranju nove kolekcije, koja je već dostupna u našem showroomu u zagrebačkoj Draškovićevoj ulici i na našoj web-stranici. Koristili smo jako puno eko i recikliranih materijala za dnevne artikle, a siluetom pri dizajnu dali naglasak na volumen, istaknuti struk i funkcionalnost pri nošenju.
Je li se neki od ovosezonskih trendova našao u kolekciji i kako općenito gledate na praćenje trendova?
– S obzirom na to da smo kolekciju stvarali prije godinu dana, nismo uopće mogli znati što će u ovo vrijeme biti u trendu, stoga smo se držali svoje estetike i napravili nešto novo i dobro baš u ALDUK stilu. To je uvijek moderno i s laganim glam-rock prizvukom. Trendovi su pojam koji zadnjih par godina više vežemo za high street brendove i brzu proizvodnju te još bržu potrošnju takvih artikala, dok modne kuće i modni dizajneri više predstavljaju vlastitu estetiku ne mareći za prolazne trendove. U visokoj modi nema izraženih trendova u smislu odjeće, ali ima izraženih trendova u smislu da su neke modne kuće same postale trend. No, to je prolazno i jako opasno stanje za poslovanje.
Što nam možete otkriti o svom novom showroomu?
– Moda se izuzetno brzo mijenja, a modno poslovanje u ovim doista neobičnim uvjetima života, još i brže. Shodno tome, nedavno smo se preselili na novu adresu sa showroomom te na moje veliko zadovoljstvo objedinili sve aspekte jednog brenda na jednoj lokaciji. Način funkcioniranja je znatni lakši za nas koji se svaki dan bavimo ovim poslom. Estetika prostora prati estetiku brenda tako da izuzetno ugodnoj atmosferi doprinose visoki stropovi, ukrasne štukature po zidovima i stropovima te naši neizostavni zastori kao kulisa novim modelima odjeće. Novi fizički prostor prati i novi digitalni, tj. naša web platforma alduk.hr koja je osvježena, poboljšana te nudi mogućnost online kupnje.
Možete li nam otkriti kakvi su vam planovi u bližoj budućnosti?
– Alduk je upravo u pripremama za jedan event krajem godine kojim ćemo predstaviti novu kolekciju, posebno dizajniranu, a početkom godine izlazi naša kolekcija vjenčanica na kojoj već vrijedno radimo. Veselimo se pokazati vam što smo napravili.