Vjerovali ili ne, slušalice sa žicama koje bi mnogi nazvali jednostavno slušalicama, postale su retro trend među mlađom generacijom. Na Twitteru i TikToku djevojke objašnjavaju kako ponekad odbace svoje 'AirPods' i uzmu obične stare slušalice kako bi upotpunile svoje odjevne kombinacije te one za njih tako postaju modni dodatak. Dok je jednima njihov izbor u potpunosti jasan, drugi su se najednom počeli osjećati jako staro.
Iako AirPods postoje tek pet godina, čini se da im konkurencija nije neka inovacija, već njihove prethodnice, koje sudeći prema generaciji Z koja spremno prihvaća nove trendove i filmove iz ranih 2000-ih smatra starom kinematografijom, već spadaju u domenu vintagea.
Jedna korisnica TikToka snimila je o tome i video u kojem objašnjava zašto se mladi mahom prebacuju na 'žičanu glazbu'. U vremenu kad je Tumbler bio popularan vladala je estetika koja je promovirala slušanje glazbe - 'no music, no life' možda se sjećate te krilatice. Danas su fotografije koje su kružile tom društvenom mrežom opet postale popularne pa je isto tako i taj trend. Drugi je razlog, smatra autorica videa, što ljudi vole kad se zvijezde ponašaju skromno, kao obični ljudi. Zato je primjerice fotografija Rihanne koja koristi prijeklopni mobitel postala viralna. Korištenje slušalica sa žicama šalje poruku da se ta osoba ne opterećuje s novim trendovima u tehnologiji i fokusirana je na bitnije stvari u životu.
Dok njen video nije postao toliko pregledavan i dok ga nije prenio veliki broj svjetskih medija, nismo ni razmišljali o tom čudnoj novoj modi, ali malim istraživanjem smo pronašli cijele Instagram profile posvećene njemu. 'Wired It Girl' profil je na kojem se mogu pronaći street style fotografije Lady Di, Belle Hadid, Lily Rode Depp i brojnih drugih dok koriste slušalice za žicama.
Dio korisnika duštvenih mreža ovaj trend smatra uvredljivim. Ne samo da morate biti dovoljno bogati da kupite AirPods koje koštaju više od tisuću kuna, nego ih onda morate i odbaciti. Ovu su pojavu tako opisali kao kompleks bogatih da izgledaju siromašno. Drugim riječima, puno je onih kojima slušalice sa žicama nisu dio estetike, niti pomodnosti već nemogućnosti da nabave skuplju varijantu.