Ne bi njezin mandat trebao trajati predugo, no Marinka Akrap dobila je sada vrući krumpir u ruke. Tko je žena koja je sada na čelu Hajduka?
Odlukom Nadzornog odbora HNK Hajduk nova članica Uprave od 1. rujna 2021. službeno je postala Marinka Akrap čiji je djelokrug poslova trebao biti i bio marketing, prodaja i odnosi s javnošću.
Na mjesto članice Uprave Kluba, Akrap je došla iz Podravke s pozicije direktorice Sektora korporativnog marketinga i komunikacija na kojoj je provela zadnjih devet godina, a prije toga, baveći se marketingom, prodajom i odnosima s javnošću kroz dvanaest godina rada u dm-drogerie marktu Hrvatska, prošla je razvojni put od asistentice za reklamu do članice Uprave zadužene za nabavu, marketing, odnose s javnošću i dio prodaje.
Marinka Akrap je rođena u Splitu 1968. godine, a odrasla je u Tučepima. Udana je i majka je dviju kćeri. Diplomirala je na Fakultetu političkih znanosti u Zagrebu.
Radom u visokom menadžmentu velike europske drogerije, te kroz vođenje korporativnog marketinga i komunikacije u hrvatskoj prehrambenoj kompaniji koja posluje na dvadeset i pet tržišta diljem svijeta, imala je priliku strateški i operativno sudjelovati u kreiranju i odlučivanju o sadržaju i platformama komunikacije od dizajna proizvoda, video, audio i tiskanog materijala, publikacija, oglasa pa do svih oblika digitalne komunikacije, istraživanja tržišta, odnosa s javnošću, kampanja, sponzorstava, događanja i sl.
- Imala sam priliku raditi za značajne kompanije i brendove, ali sada sam jako sretna što svoje bogato znanje i iskustvo iz područja marketinga, prodaje i komunikacije mogu staviti na raspolaganje meni najznačajnijem brendu. Odgovornost i očekivanja su velika i uz svu nepredvidivost koju donosi nogomet, mogu obećati da ću uvijek ustrajati na hajdučkim vrijednostima, dati svoj maksimum te se truditi donijeti novu energiju i kreativnost kako bi doprinijela da naš Klub svakom svom navijaču i poslovnom partneru, osim emocije kakvoj kod nas nema konkurencije, donese i dodanu vrijednost - poručila je Marinka Akrap prilikom imenovanja na mjesto nove članice Uprave.
Uspješnu menadžersku karijeru dodatno su joj obilježili brojni projekti vezani za društveno odgovorno poslovanje, edukaciju, kulturu, glazbu i sport. Posebno se ističu sportski projekti na kojima je aktivno sudjelovala u kreativi, organizaciji i provedbi, među kojima možemo spomenuti: sponzorstvo brojnih saveza (Hrvatske skijaške reprezentacije, Hrvatskog vaterpolo saveza, Hrvatskog košarkaškog saveza, Hrvatskog rukometnog saveza….) te kao najvažniji sportski projekt, sponzorstvo Rukometnog kluba Podravka Vegeta gdje je od 2018. do 2021. godine obavljala i funkciju članice Nadzornog odbora.
U Hajduku se istakla u razvoju novih proizvoda, kako komunikacijskih kanala, tako i proizvoda za prodaju. Proširila je asortiman onoga što se nudi, broj članova raste što je dijelom i njezina zasluga, na Poljudu rade i specijalne, targetirane kampanje, za bebe, žene... Oformljen je i WEB shop, Hajduk Digital je dignut na jako visoku razinu, sve to raste i nekoliko smo puta istaknuli kako navijači Hajduka jedva čekaju da i nogometni pogon sustigne ovaj marketinški na Poljudu. Dogodila se sada prisilna, privremena simbioza, da će žena koja je stvorila marketinškog giganta sada nakratko voditi i ovaj nogometni segment. Bez prilike i vremena da se uhvati toga na isti način na koji je dizala i marketing, a nije, jasno je, to i ista priča.
No, nogometni segment nije pratio marketinški (u kojemu isto tako ima i Jakobušićevog udjela, budimo pošteni) čiji su prihodi rasli ‘kao ludi‘ i probijaju granice, no nije taj prihod pretočen u nogometni uspjeh, a upravo bi to trebala biti srž nogometnog kluba.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....